Tuter med rumpa på sosiale medier og lager sunn “påske” dessert

God kveld mine skjønne skapninger. Nå fikk jeg endelig satt meg ned etter en ganske hektisk dag som besto av trening, påske shopping og filming til YouTube. Denne dagen har gått i et, men det er bare bra for da har jeg ikke kunnet tenke på mat, haha. Tok å bestilte meg Pasta Carbonara i går, noe som var himmelsk! Men det betyr også at Christina må holde seg til kyllingen i dag, men så måtte jeg ha noe form for kos siden det er lørdag. Jeg greier aldri å gå en lørdag uten absolutt noe ekstra, det bare går ikke. Så da måtte vi komme på noe godt men sunnere! Men det synes jeg at jeg fikk rimelig bra til!

 

Som mange kanskje fikk med dere på Snapchaten min i går/natt så ble den spammet med klesprøving og rumpevideoer. HAHA! Jeg hadde drukket en hel kanne grønn te, noe som alltids gjør meg våken, så jeg fant ut at jeg skulle gå gjennom  HELE garderoben min. Underveis så fant jeg mye jeg hadde glemt ut, eller som jeg ikke passet før men som kom på nå. Dette måtte jeg selvfølgelig dele på Snap + litt ekstra så overtrøtt og glad som jeg var, hihi. Add meg gjerne på Snapchat: Christina_lgrd.

Litt påske pynt måtte jeg skaffe meg. Det er tross alt første gang jeg “feirer” påsken slik som alle andre. Hadde det vært kjekt med et innlegg om hvordan Jehovas Vitner feiret påsken? Det er faktisk den viktigeste tiden for dem! Hvis du kunne tenke deg å vite så kommenter gjerne i kommentarfeltet.

 

Klar for å tilbringe hele natten i sengen med redigering av videoer!

YouTube-Kanalen min – HER

10 kommentarer

Siste innlegg