Sexy nattkjole og glødende ansiktsmaske

Reklame | NuSkin

God kveld snupper! Håper alle har hatt en nydelig helg og fin start på påsken. Her har det faktisk gått overaskende bra med tanke på at jeg har måttet greie meg med mitt eget selskap. Tiden har faktisk gått ifra meg i dag. Jeg har fått ryddet rommet skikkelig, laget meg god frokost og slappet av i sengen med PC-en. Jeg har også fått lagt ut alt av klær jeg skal bli kvitt på appen TISE. Disse kommer til å ligge ute til i morgen før jeg tar å leverer dem til Fretex eller noe slik. Orker ikke å ha det liggende lengre, så er du nysgjerrig på hva jeg har lagt ut så finner du alt under profilen min @Christinalegreid.

 

Men nok om det! Jeg har nemlig vært så heldig denne helgen å få testet ut sheetmaske, å dette er faktisk første gang jeg tester ut disse. Den heter Radiance Maks fra Nu Skins, den går på å fukte huden og gjøre den mer glødende. Etter en kald og guffen vinter så er jeg desperat etter å få en glødende og frisk hud til sommeren! Det gråe været er over, så da synes jeg at den gråe tonen i huden min også kan få lov til å forsvinne. Ikke sant!?

 

Jeg var faktisk overasket over hvor fuktig masken faktisk var, men FY så deilig den var å ha på! Den luktet utrolig godt, å selv om jeg ikke greide å ta meg selv seriøst når jeg så meg selv i speilet så følte jeg den fungerte bedre enn vanlige fuktmasker. Du kan ha den på i 15 minutter, å når tiden er over så bare tar du å masserer det overflødige inn i huden før du tar på det du bruker av hudpleieprodukter. Det var utrolig greit!

 

Jeg prøvde den på fredag, å i etterkant så har jeg merket god forskjell. Kvisene mine har tørket ut og minsket, jeg føler sminken har sittet bedre og holdt gløden tross at jeg har brukt pudder! Fuktighet er faktisk det beste mot kviser, så har du en fuktig hud så får du mindre kviser! Dette visste du kanskje ikke 😉

NATTKJOLE FRA NEW YORKER

GLOW BABY, GLOW

Lyst å teste ut masken til en billig penge? Send en mail til søteste Julie på [email protected]. Selv så skal jeg nå en tur ut for å kjøpe meg litt mat før det er hjem å ta i bruk masken igjen i kveld. Nå som kvisene er på vei vekk så må jeg bare fortsette i håp om at de forsvinner før jeg pitler for mye, hehe.

 

PÅSKEN ER EN PERFEKT TID TIL Å KUNNE BRUKE LITT EKSTRA TID PÅ Å TA VARE PÅ HUDEN! IT`S TIME TO GLOW!

6 kommentarer
    1. Du er så flink til å produsere innhold og å stå på! Jeg blir rett og slett både imponert og motivert av deg 🙂
      Men jeg lurte på om du kanskje kan skrive innleggene dine i et Word-dokument før du publiserer dem? Bare et tips slik at du kan unngå skrivefeil, for det kan bli litt tungt å lese av og til.
      Jeg håper du ikke tar det som noe annet enn konstruktiv kritikk, for du har et utrolig rikt og fint språk, men jeg skrev selv i Word just in case da jeg blogget for flere år siden!
      Du er goals fra topp til tå, og jeg gleder meg alltid til å lese nye innlegg fra deg <3 Har fulgt bloggen din siden du skrev på den forrige. Stå på!

    2. Heidi: Tusen takk for konstruktiv kritikk. Det skal faktisk sies at jeg allerede skriver dem inn i word, men av og til så overser den også litt feil, noe jeg har sett i etterkant. Men jeg skal ta det til meg å være ekstra flink til å lese gjennom innleggene mine før de postes.Går litt fort på tastaturet av og til 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg