Uken som gikk// Dickpics, Nakenbilder, PT Utdanning++

AKKURAT NÅ

Da er det endelig mandag, å jeg ser fram til å ta ALT til et høyere nivå! Haha, ja det er den dagen i dag. Motivasjonen er på topp, å jeg ser bare fram til å ta uken med storm. Jeg kom nettopp hjem fra trening, så nå er det å hoppe i dusjen før jeg må mekke meg litt frokost. Ble så gira etter jeg så responsen etter gårsdagens YouTube-video, så tror dere ikke jeg dro med meg kameraet rundt i dag. Tenkte at det hadde vært kjekt å lage en vlogg der dere kan følge meg en hel dag og mye mer.  Så skulle dere ha noe video-ønsker så skrik ut NÅ!

 

UKENS HØYDEPUNT

Det å endelig kunne dele Kosthold- og Treningsprogrammet mitt med dere! Jeg er så utrolig glad for at jeg kan være med å bidra til en sunnere og mer treningsrik hverdag for så mange flotte jenter. Det gjør meg bare enda meg gira på å ville hjelpe, for jeg vet hvor mye det kan gjøre med en persons liv. Jeg er ikke Personlig Trener, men jeg skal være ærlig å si at jeg har vært inne på tanken. Men akkurat nå så har jeg alt for mange baller i luften til å gjøre det også, i tillegg så er det ikke en billig utdannelse.

 

UKENS ANTREKK

Dette er nok uten tvil det mest etterspurte antrekket i det siste. Body fra Fashion Nova som er uten tvil den mest behagelige jeg har i skapet! Dessverre så er den utsolgt for øyeblikket, men ønsker du å få mail når den kommer tilbake så trykk HER.

 

UKENS YOUTUBE-VIDEO

 

 

UKENS TANKE

Jeg har tenkt utrolig mye på hva som kommer til å skje de neste ukene. Jeg kjemper med nebb og klør for å kunne drive med hva jeg virkelig elsker, å jeg vet at i løpet av disse ukene så vil jeg få svaret på om det kom meg til gode. Jeg nekter å gi opp før jeg faktisk har ?tapt?, for jeg vet at selv når ting ikke ser ut til å gå min vei så kan ting plutselig snu seg drastisk.

 

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Dere teite mannfolk som daglig sender meg bilder av snabelen deres. Jeg har gitt opp det å få dere til å skjønne at det er så lite tiltrekkende som overhode mulig! I dag ble jeg seriøst KVALM! Bare tanken på meg gjøre det samme å sende til menn er noe jeg aldri hadde gjort, i alle fall ikke til en vilt fremmed uten videre. Så har du denne nye drittsnappen som gjør at navnet til personen plutselig forsvinner etter du har åpnet snappen, WHY!? Jeg får ikke engang mulighet til å blokket dem da! Arrg..

 

UKENS FAVORITTSANG

 

 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

NAKENBILDER PÅ AVVEIE!

4 kommentarer
    1. Åh, det er så mange ekle menn der ute at jeg blir helt skremt.. :0 Nydelig sang og jeg kommer tilbake til deg i kveld angående programmet ditt du har jobbet med. Gleder meg til å kjøpe det! Bodyen er kjempe fin! Digger videoen og den du er gjør meg så glad 😀 God mandag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg