Ta vare på deg selv

Ny dag, nye muligheter skal det sies. Først og fremst så må jeg bare takke dere alle for responsen etter min lille tårevåte video, jeg er bare enda mer sikker nå på at det var det rette av meg å gjøre. Det å våkne opp til meldinger fra kjente og ukjente fikk nesten tårene til å trille igjen, men det av glede. Jeg føler jeg så utrolig mye lettere og sterkere nå! Så nå kan vi legge denne ballen dø, så er det på tide å fokusere på noe hyggelig! Livet går videre, så jeg følger med.

 

I dag startet jeg med frokost på sengen faktisk! Det er viktig å ta vare på seg selv, så da måtte jeg varte meg selv litt opp i dag. Jeg har blitt helt hektet på disse proteinrundstykkene (oppskrift) samtidig som det ble en fluffy eggerøre. YUMMY! Så må jeg jo visere dere mitt lille av påskepynt, hihi. Det gjør det litt ekstra koselig med levende lys og roser, samtidig som jeg føler mer på den påskestemningen når jeg har litt gult rundt meg. Jeg sjekket klesskapet mitt og alt, men jeg eide ingenting av gult før!

Håper alle får en nydelig tirsdag!

12 kommentarer
    1. Kjære Christina. Har lest bloggen din en stund og må si jeg synes du virker som en utrolig flott og sterk jente. Jeg har aldri kommentert på noe blogg før, men nå følte jeg at jeg ønsket å si noen ord. Synes det er ufattelig trist å lese om hvordan foreldrene dine behandler deg, og at de utstøter deg. Ingen fortjener slik behandling av sine egne foreldre! Det er for meg helt sykt! Du har ikke valgt å gå inn i JV, men ble født inn i det. Jeg blir så utrolig imponert over deg, du virker så utrolig sterk! Det å gå sine egne veier og ta egne valg og avgjørelser, på tross av så all input du har fått fra JV, er for meg beundringsverdig. Ikke bry deg om hva folk mener og syns i denne situasjonen, du må lytte til deg selv og gi blanke F i misunnelige drittunger på nettet. Du er ei utrolig vakker jente, med bein i nesen! Du kommer til å nå langt! Har fått så inderlig vondt av deg, etter å ha fulgt deg i noen måneder nå. Jeg har bare lyst å gi deg en stor klem, og si at alt kommer til å gå bedre! For det gjør det. Er så mye jeg ville sagt til deg men tror jeg avslutter nå. Bare husk at du er god nok akkurat som du er! Du har et utsende mange bare kan drømme om, men viktigste er at du har en like vakker personlighet!
      Håper du får en fin dag!! Mange klemmer fra Anja! 🙂

    2. Du er bare helt nydelig, noe jeg ikke kan få sagt nok. Det at du legger ut en så sår og nær video, det sier bare hvor utrolig sterk du er! Du er flott og du inspirerer så mange mennesker, det er jeg sikker på. Inkludert meg selv! Jeg er så glad for å følge deg og fin blogg <3 God påske, kjære deg!

    3. De rundstykkene så gode ut men jeg må innrømme jeg trodde det var to ostesnitzler og mange klementinbåter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg