Ukens spørsmål// Silikon, vekt, sex++

Hvor mye veier du?

Sist jeg veide meg var jeg 63kg.

 

Skal du ta silikon? Hvor mye i så fall?

Ja det skal jeg, å det så fort jeg har pengene på plass. Hvor mange gram har jeg ikke noe anelse om, men jeg vil ligge på en D-E.

 

Hva heter plagg nr. 2 i Fashion Nova Haul videoen din?

Den heter Gatsby Romper ? Nude. Enda ikke sett videoen? Klikk HER. (Alle klærne er linket til i kommentarfeltet på YouTube-videoen.)

 

3 kriterier en potensiell kjæreste må ha? (3 utseendemessig og 3 på personlighet)

Utseende: Høyere enn meg, liker å trene og mandige trekk. Babyface er ikke noe for meg.

Personlighet: Støtter meg i valgene mine, interessert i at jeg har det bra og tar vare på meg de dagene jeg har det tungt.

 

Topp 3 deiligste guttene på Paradise Hotel gjennom tidene?

Morten Botten, Casper Thoresen og Audun Sørseth

Hvor mange barn vil du ha? Jente eller gutt?

Ingen.

 

Hvilke redigeringsprogram bruker du på bildene dine?

VSCO, Instagram og Perfect365. Beskriver detaljert HER

Beste tips for å bli brun?

Sol deg regelmessig samtidig som du daglig tar i bruk betakaroten.

 

Hvor ønsker du å flytte til, hvis du hadde hatt muligheten til å flytte hvor som helst?

LA!

 

Sist du hadde sex?

I går/natt. ;*

8 kommentarer
    1. Kor mange innlegg poste du i gjennomsnitt kvar dag / kvar uka? Ka e målet ditt me antall innlegg te dagen feks? Og kor mye vegde du før? Og kan me se flere før-etter bilder og kostholdstips (effekten av visse vitaminer feks, ka ein bør styra unna som feks kjøttdeig) og kati ein bør spisa før og etter trening osv.
      Ps: casper har jo tidenes babyfjes! Haha. Fin blogg.

    2. Jeg synes du har fin kropp nå men ekte er bedre enn silikon selv for de som ikke har så fine pupper men det har jo du så da trenger du ikke silikon.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg