DET VERSTE MED MEG

1. Rotete

Dette er noe jeg virkelig burde bli flinkere til! Det tar ikke lange tiden før det hoper seg opp både på kjøkkenet, rommet og badet, men jeg jobber med saken. Jeg vet ikke hvor lenge det lå klær strødd på rommet mitt før jeg faktisk fikk ryddet det vekk, men grunnen til at jeg ikke orker er nokk litt pga. punkt nr.2.

 

2. Perfeksjonist

Her er det alt eller ingenting. Når jeg først starter på noe så skal det gjøres 100% perfekt, noe som selvfølgelig er veldig positivt, men det hindrer meg også i å gjøre ting. F.eks rydde rommet. Når jeg først ryddet det så skulle jeg ta en opprydning i HELE garderoben min så jeg ble jo nesten aldri ferdig heller.

 

3. Usosial

Jeg er veldig opptatt av å ikke kaste bort tiden min, så jeg holder meg mye for meg selv enn å bli kjent med nye. Noe som overhode ikke er bra. Jeg burde komme meg mer ut å bli kjent med flere, men du må anstrenge deg så mye også føler jeg når du skal bli kjent med nye. Av og til så orker en bare ikke, selv om jeg er litt skuffet over meg selv der.

4. Skeptisk

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har gått glipp av ting pga. jeg har vært skeptisk til baktankene deres. Jeg har hatt flere anledninger til å f.eks få tatt profesjonelle bilder av fotograf, men så fort jeg ikke føler meg trygg så dropper jeg ut. Det er ikke sikkert jeg hadde noe som helst grunn til å føle meg utrygg en gang.

5. Kresen

Dette til mennesker generelt, men selvfølgelig mest gutter. Jeg har utrolig vansker med å føle meg sikker på gutter, uansett hvor seriøse de prøver å være. Så fort jeg føler noe er feil så dropper jeg ut, noe som ikke alltids er så bra. En skal kjempe litt hvis en vil at noe skal fungere, men jeg er bare redd for å kaste bort tiden min så jeg velger heller å gi slipp som oftest.

Kjenner du deg igjen i noen av disse punktene?

4 kommentarer

Siste innlegg