Shine bright like a diamond

OMG, She did it again! Det er absolutt ingenting denne dama ikke fikser, å hun fikser alt med glans! Det er ikke lenge siden jeg var hos henne som dere sikkert husker, det er faktisk nøyaktig 2 uker siden. Grunnen til at jeg fikser dem igjen så tidlig er rett og slett pga. hun reiser til utlandet i 6 uker for å fordype seg innenfor negler. Thats right girls, she´s going to be THE BEST! (Selv om jeg mener at hun allerede er det.) Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har vært så fornøyd med neglene mine noensinne, jeg er sikker på at om noen år så er hun Norges flinkeste negledesigner om det er noe pris for det.

 

Denne gangen tenkte vi å ta neglene ett skritt lengre med enda mer bling, jeg skal jo tross alt til Syden snart! Jeg er egentlig gull jente, men jeg tenkte å kjøre en vri med å teste ut sølv denne gangen. Ikke sant de bare ble nydelige?! Hun kommer hjem igjen i midten av mai så jeg anbefaler dere å ta kontakt med henne så fort som mulig om du ønsker deg negler, for hun kommer til å bli fullbooket til sommeren jenter!

 

Dere kan kontakte henne på Facebook HER og Instagram HER.

HVA SYNES DERE?

12 kommentarer

Siste innlegg