Om 2 uker sitter jeg på flyet til…

Nok en nydelig dag med masse sol! Selv så ble jeg liggende i sengen til 1 i dag, noe som var utrolig deilig, men jeg føler at hele dagen går i fra meg nå. Så jeg tenkte bare å kjapt stikke innom for å si hei før jeg må komme meg ut i finværet.  Jeg tenkte nemlig å komme meg bort på trening litt tidlig i dag slik at jeg kan få mekket litt YouTube-videoer i kveld uten av det skal bli for sent.

 

Jeg fant nemlig ut i går at det nå bare er 2 UKER til jeg drar til Gran Canaria, så jeg ble nesten litt stresset da. I morgen skal jeg endelig hente siste pakken min fra Fashion Nova, så da kan jeg endelig komme i gang med pakkingen! Yey! Jeg ser så utrolig fram til å bare legge hele Norge bak meg for en uke og bare kose meg i varmen uten å stresse over noe. Jeg kommer selvfølgelig til å ta masse bilder og blogge når jeg er der nede, så det skal det ikke stå på! Men fram til da så får jeg nyte det fine været hjemme i Norge.

 

HVOR KUNNE DU TENKT DEG Å REISE?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg