JEG SLUTTET ALDRI SOM STRIPPER

Nå er det nesten 5 måneder siden jeg kom ut med at jeg sluttet å strippe, å det pga. familie. Litt senere startet jeg med en Premium Snapchat som mange ikke forstod for de følte dette var like “gale” som stripperyrket. Dette kan jeg fullt ut forstå, jeg hadde begynt å lure selv på hva som egentlig var grunnen til at jeg hadde sluttet…

 

Sannheten er den at jeg sluttet aldri som stripper. Det stemmer, jeg har nå i 5 måneder strippet i “skjul”. Dette fordi jeg fikk alt for mange useriøse tilbud når jeg var offentlig med dette, derfor fant jeg og sjefen min ut at vi tar å får det til å se ut som om jeg ikke stripper lengre. Det førte til at bare de seriøse kundene tok kontakt med han uten å vite at det var jeg som kom til å dukke opp. Det var den beste avgjørelsen vi kunne gjort!

 

Insider FEM visste ikke om dette, bare mine nærmeste og sjefen min. Så dette er grunnen til at jeg aldri var ute i helgene og at jeg kunne slutte læreplassen min uten å måtte kontakte NAV. Jeg hadde økonomien til å forsørge meg selv, noe som dere sikkert nå forstår.

 

Men hvorfor velger jeg nå å fortelle dere denne hemmeligheten? Dette er rett og slett fordi…

I dag er det nemlig 1.april så… APRILSNARR! Haha, fy så lenge jeg har ventet på denne! Så nei, jeg jobbet ikke som stripper i skjul, det vet jeg faktisk ikke om jeg hadde greid engang. Jeg blir nok ikke den første som prøver å lure deg i dag, så pass på hva du skal tro på! 😉

__________________

Gikk du på den, eller hadde du en anelse fra begynnelsen av?

8 kommentarer

Siste innlegg