Uken som gikk// Dagbladet, Premium Snapchat, Stripperyrket++

AKKURAT NÅ

Nå sitter jeg i sengen og slapper litt av før jeg snart skal en tur på trening. I dag er nemlig siste dagen med ferie, noe som betyr at søsteren min kommer hjem og vi fortsetter med morgentreningene 05:00. Jeg kjenner det skal bli litt godt å få henne hjem igjen nå, det er koseligere når det er flere i leiligheten.

 

UKENS OPPTUR

På lørdag kom endelig artikkelen jeg har blitt intervjuet til ut. Det er utrolig kjekt at de legger fram hvordan det er å bryte ut av flere strenge religiøse samfunn, å selvfølgelig ble jeg jo litt ekstra glad når jeg så at det brukte mitt bilde som hovedbilde til artikkelen.

 

UKENS HØYDEPUNKT

Nye negler til Syden av fineste Isa.

 

UKENS ANTREKK

TOPP | HER (UTSOLGT)

 

UKENS TANKE

Det har vært mye tanker fram og tilbake om hvordan jeg ønsker å fortsette framover. Jeg avsluttet Premium snappen pga. jeg var blitt glad i en, men nå som det ikke ble noe, skal jeg starte opp igjen? Var jeg for kvass mot foreldrene mine med de innleggene sist uke? Kunne jeg faktisk startet opp igjen som stripper hvis jeg sto for alt selv? Ja hva kan jeg si, nok av tanker. Men etter gårsdagens nyhet så ser det ut som om ting fikser seg. “Det ordner seg for snille piker.” 😉

 

UKENS FAVORITTSANG

 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

JEG SLUTTET ALDRI SOM STRIPPER

9 kommentarer

Siste innlegg