BILDEDRYSS fra fjorårets ferietur til Gran Canaria

Da var jeg hjemme igjen etter en alt for sen cardio og mage økt. Så nå er det bare å slappe av litt og spise før jeg snart må på med treningsklærne igjen for ei skikkelig rumpe økt! Det å tenke at jeg drar om 2 uker gjør det utrolig lett å hoppe rett på matplanen min trass i at det enda er påskeferie. Mandag er mandag, jeg fikk min siste bit i går. Det fikk meg til å begynne å se på bilder av fjorårets tur, som da var med hele familien og på et annet hotell som heter det samme, men som er i Maspalomas.

 

Både dette og det som vi skal på i år er All Inclusive, noe som vi er stor fan av. Jeg drar med søsteren min, å vi er begge veldig klar for å ligge på solsengene ved bassenget med en drink i hånden hver. Men fram til da så får jeg mimre tilbake til fjorårets sol-tur.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

__________________

Frokosten er alltids det beste måltidet på hotell

____________________

På kvelden var det alltids på med kjolen og hælene.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

_____________________

Litt trening fikk vi også til i løpet av turen, enten det var joggetur på stranden eller litt styrke på treningsrommet.

___________________

Hvor ønsker du å reise i sommer?

28 kommentarer

Siste innlegg