Mitt syn på SEX nå vs før

1 år er ikke mye føler jeg, men hvor mye jeg har forandret meg på dette ene året er MYE! Hvordan jeg på under ett år blogget åpent om fuckfriends, hvor dette var svaret på hva jeg trengte. Etter jeg startet som stripper så forandret ting seg gradvis, men ikke til det en skulle tro. Jeg gikk fra å ha det gøy uten å tenke på følelser til å ikke ville gjøre noe med mindre det var følelser inne i bildet.

 

Jeg kan kanskje oppfattes som en som ofte har det “gøy”, men saken er helt annerledes. Jeg tror aldri jeg har brukt så lite tid på menn å vært så kresen som i det siste. Jeg strippet aldri fordi jeg tente meg, å samme med bildene jeg legger ut. Kall meg heller en business women, penger foran alt. Men allikevel så synes jeg at det å ha sex med noen random er verdiløst, i alle fall når du opplever det med en du er glad i og ser hvor mye bedre det er. 

 

Jeg var jomfru til jeg var 19 år, å jeg beundrer de som også venter lengre. Sex er ikke så fantastisk, i alle fall ikke hvis det ikke er med en du liker utrolig godt. Så selv om denne verden er utrolig sex-preget så vil jeg anbefale alle å unngå å tenke at det å være jomfru er for tapere, det er heller omvendt. Det settes stor respekt til dere som er kresne og ønsker å vente, det husker jeg selv.

________________

Husk at du er unik, så ikke la noen utnytte deg!

10 kommentarer
    1. Jeg musta jomfrudommen min 1 måned før jeg ble 15.. å eg angre🙄 eg fekk hørra at ette man har vært i forhold i 1 mnd e d normalt å ha sex å ihvertfall muste den.. så jeg gjorde det, ikke for jeg var klar, men fordi jeg ville jo være “normal”.. man det er ikke normalt i det hele tatt! Det som er normalt er å vente te du sjøl e klar!! ❤ ette det så va eg akuratt lik, sex va jo bare sex så koffår ikkje bare ha fuck friends å one night stands.. Er mye bedre om man faktisk er glad i hverandre.. men fuck friend er helt ok det også i mine øyne altså! 😀 har man lyst så har man lyst, ikke alle som trivest i et forhold helle❤

    2. Så kjekt å lese din erfaring! Jeg har hatt kjæresten jeg har nå i over 7 år, og med han mistet jeg jomfrudommen da jeg var 15. Litt tidlig, men jeg var / er trygg på kjæresten og da mener jeg det er greit 🙂

    3. Var 2mnd fra å være 18 før jeg hadde sex:) og ble da “pusha” til det… Var 19,5 år første gang jeg hadde sex der jeg ønsket det selv(ny partner), og må si det var en myye bedre opplevelse, enn da jeg hadde sex første gang (var sammen med denne fyren frem til jeg var 19)! Angrer ikke på at jeg debuterte så “sent” som nesten 18år, og skulle ønske jeg hadde ventet enda litt lengre, så jeg faktisk hadde hatt en positiv opplevelse første gang!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg