Travle dager

Heia bloggen. Nå sitter jeg på bussen på vei til frisøren. Jeg måtte bare hoppe ut av senga, kaste noe på meg og komme meg ut dørene for å rekke bussen, så da får vi ta bloggingen her, hehe. I det siste så føler jeg at ting har vært så travelt, så dagene fyker fra meg. Jeg har så mange YouTube-videoer i bakhodet som jeg vil få gjort, men tiden strekker ikke helt til i disse dager. MEN jeg skal få til noen av dem før jeg reiser.

 

Nå har jeg tatt lepper, skal fikse håret mitt i dag. Neste uke er det møter, pakking og vipper som står for tur. Travle dager, men jeg elsker det. I alle fall når det kommer til skjønnhetspleie. Men jeg får stikke, snart framme. Ser fram til å vise dere hva jeg skal gjøre med håret mitt senere i dag.  

Hva er dine planer for dagen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg