MITT NYE HÅR – Før og Etter bilder

Reklame | Envy Frisør

Da var jeg hjemme igjen fra frisøren! Jeg husker nesten ikke sist jeg smilte så mye når jeg så meg selv i speilet etter besøk hos frisøren. Det er første gang jeg tester ut denne frisørsalongen, men som dere ser på bildene så blir dette ikke siste gangen. Når en bleker håret sitt, i alle fall med det startpunktet som jeg hadde så har det lett for å bli ujevnt og lillaskjær for å får bort den varme fargen. Sist gang jeg bleket det så gikk jeg faktisk ut med BLÅTT hår, det stemmer blått. Det gikk ut etter hvert, men som sagt så er det sjeldent jeg er 100% fornøyd når jeg går ut dørene.

 

Frisøren jeg besøkte i dag heter ENVY – Hår og Velvære. Dette damer er plassen en går om en ønsker perfeksjon på det høyeste. Disse nydelige damene kan virkelig yrke sitt fullt ut. Jeg stresser alltids når jeg setter meg i frisør-stolen, så jeg følger alltids med og viser bilder av hvordan jeg vil ha det før å føle meg sikker. Her lot jeg dem ta kontrollen. Jeg bare sa at jeg ønsket å bleke det og jevne ut håret, å jeg merket med en gang på at disse visste hva de skulle gjøre for å få det beste resultatet.

 

Så ønsker du å gi håret ditt den beste behandlingen og være i trygge hender så anbefaler jeg på det ytterste å ta turen til disse damene. Ikke nok med at du vil gå ut med et stort smil om munnen, du vil også føle deg så godt tatt imot at du nesten ikke vil gå derfra. Ta kontakt eller ta turen innom disse linkene for å se flere behandlinger de har gjort:

INSTAGRAM: HER

FACEBOOK: HER

________________

Stort utvalg av hårprodukter. Selv så kjøpte jeg hårmasken deres fra System Professional Repair for å reparere og bygge opp håret mitt slik at det holder seg frisk selv etter blekingen.

________________

De tilbyr også full eller lett makeup ved bruk av Glo Minerals.

Bilder av resultater: HER

________________

De gjør øyenbrynene dine perfekte med Microblading. Bilde av resultat: HER

________________

ENVY – Hår og Velvære holder til på Solakrossvegen 29 i Sola Sentrum.

Ønsker du ditt og håret ditt sitt beste? Ring dem på 930 89 911.

________________

HVA SYNES DERE OM RESULTATET?

18 kommentarer

Siste innlegg