MY NEW LIPS | Har det gått i hodet på meg?

Da fikk jeg endelig tatt bilder av resultatet av leppene mine som jeg fylte på med Restylane på tirsdag. Jeg har drøyd det litt for som dere ser litt av på bildet over så hadde jeg utrolig mye utbrudd og kviser. Jeg skal ha perioden min snart, så “yey me”. Derfor valgte jeg å vente litt i håp om at det skulle roe seg.

 

Bildet under er av leppene mine på videregående når jeg ikke hadde noe som helst filler. Jeg sier ikke at leppene mine var stygge, for det synes jeg ikke. Men jeg valgte å ta fillers og få dem mer fyldige, noe jeg heller ikke angrer på. Jeg har alltids synes fyldige lepper ser utrolig bra ut, så jeg valgte å bruke pengene mine på dette. Noen ser på dette som bortkastet, men jeg synes det er minst like bortkastet å bruke penger på alkohol da.

Dette er 4 gangen jeg fikser på leppene mine i løpet av 1 år. Første gang tok jeg botox i overleppa slik at en muskel der skulle slappe av som gjorde at overleppa kom mer fram. 2. gangen tok jeg Juvaderm i Oslo og 3 og 4. gangen fylte jeg på med restylane som jeg uten tvil er mest fornøyd med. Men jeg har alltids vært litt redd for meg selv i denne prosessen.

 

Jeg har alltids vært redd for om jeg kommer til å se når det er nok, eller kommer jeg til å ville ha mer og mer til leppene mine ligner en aperumpe. Vi har alle sett slike tilfeller. Jeg har jo hørt om flere eksempler hvor utseende gikk i hodet på dem og de følte aldri det var bra nok. Derfor ble jeg så utrolig lettet da jeg denne gangen fikk det stikket i kroppen om at nå vil jeg ikke ha større.

 

Hver gang jeg har tatt filler så har jeg likt resultatet rett etter, da de er hovne. Denne gangen var det alt for mye, jeg vil ikke se slik ut! Heldigvis så har de dempet seg godt på bare disse dagene, for jeg var rett og slett flau for å vise meg i offentlighet. Men det er jo positivt tenker jeg, da vet jeg at fornuften min ikke er ødelagt når det kommer til fiksing av utseende.

17 kommentarer

Siste innlegg