Drikker MILKSHAKE hver dag for finere hår!

Reklame | Cocoa Locks

______________

God morgen snupper! Da var jeg endelig tilbake etter noen dager fri. Denne helgen har rett og slett gått i ett, så jeg valgte å ta meg en liten velfortjent pause fra bloggen i 2 dager. Nå er jeg tilbake og klar for en hektisk uke med trening, møter, pakking og reising til helgen, YEY! Men nok om det.

 

Jeg har nemlig vært så heldig som har fått lov til å testet ut CocoaLocks sin nye 1 måneds Hairshake program(De har også Hot Chocolate). Jeg har nylig startet på den så jeg kan ikke si så mye på resultatene av den, men det blir spennende. Jeg kan i alle fall si at smaken er nydelig, så om den funker eller ei så gleder jeg meg hver dag til å drikke denne. Den smaker litt likt Q-meieriene synes jeg faktisk.

 

Det er i alle fall en nydelig smak og en søt pakke som jeg kommer til å ta med meg når jeg reiser til Syden sammen med min SkinnyCoffeClub. Jeg ser virkelig fram til å se hvordan håret mitt er om ca. 1 måneds tid, for det trenger all den pleien den kan få nå som jeg har bleket det!

______________

Har du prøvd denne?

12 kommentarer
    1. Kjekt og få vita ka folk egentlig syns og deg i kommentarfeltet hos Mads Hansen? Der gjor du ein heilt elendig figur😂😂

    2. Er bare til å spise mat som inneholder de vitaminene og mineralene som står i innholdslisten til den shaken så får du samme effekt

    3. .: Eg gav blanke i hva folk tenker om meg, det var ikke derfor jeg kommenterte. Jeg støtter ikke mobbing på noe som helst måte, å han burde få høre dette. Det at følgerne hans støtter han opp med å gå på profilen min for å finne feil med meg som de kan kommentere er bare tragisk, men ikke et sjokk.

    4. Når du skal reklamere for et produkt men må vise stygge rævva di samtidlig 😂😂 tror ikke folk får mer lyst på produktet lenger as

    5. Det ser ut til å være en god blanding av fløte pulver blandet med cacao. Det er både bra for hud og negler som for hår. Grunnen er at melkeprodukter inneholder et protein som kalles kollagen protein. Dette er hva kroppen bruker til å fornye hår, negler og hudseller.
      drikk dette eller få in nok kollagen proteiner på andre måter for langt fyldig hår ≈≈:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg