De etterspurte sports-bh´ene

Jeg har fått så utrolig mange forespørsler når jeg la ut bilder på Snapchaten min av disse sports-bh´ene. Disse er uten tvil de kuleste og fineste jeg har i klesskapet mitt, men er de like behagelige som de er fine? Uten tvil! Jeg var faktisk overrasket over hvor bra de satt på med tanke på at jeg ikke har så store, så var litt redd for at de kunne dette ut. Uansett hvordan jeg beveget meg så holdt bh-en de på plass.

 

Jeg kjøpte dem fra Fashion Nova, som er min favorittnettside for kjøp av klær. Det tar ca. 2-3 uker fra du bestiller til du får dem i posten. Har du enda ikke sett videoen hvor jeg prøver ut masse nye klær fra Fashion Nova så anbefalar jeg deg å så den HER.

HVIT – HER

SVART – UTSOLGT

_____________

Husk å følg meg på Snapchat: Christina_lgrd og Instagram: HER for full oppdateringer.

Blir masse fine bilder og videoer fra når vi reiser til helgen!

15 kommentarer

Siste innlegg