JEG BLE LURT AV SPONSOR!

Heisann snuppene mine! Nå er det alt for lenge siden dere har hørt fra meg, noe jeg virkelig må beklage for. Jeg har tenkt på bloggen og dere hver dag, men ting skjedde som fikk meg til å miste litt motivasjonen med blogg. Som dere vet så elsker jeg bloggen så mye at jeg har satt hele sjelen min i denne for å motivere og inspirere så mye at jeg kan leve av dette. Jeg trodde at dette var noe jeg hadde fått til når jeg ble kontaktet av noen som ønsket meg til å fronte produktene deres i bytte mot lønn. Det var snakk om undertøy og høye hæler fra Italia som skulle lanseres i Norge, det var jo bare en drøm som kom i oppfyllelse.

 

Jeg er alltids skeptisk når det er nye merker som jeg aldri har hørt om, med tanke på at jeg har blitt lurt før når det kommer til “sponsor”. Jeg møtte “agenten” før påsken og alt virket veldig seriøst, han hadde en Power Point presentasjon som fikk meg til å tro på alt. Han skulle tilbake til Italia samme uke hvor han skulle ta det opp med Sjefene før han kom tilbake til meg for evt. kontrakt. Jeg var i ekstase, men det skurret allikevel litt. Det var rett og slett for godt til å være sant tenkte jeg.

Det er vanskelig å ta med alt som fikk meg til å miste troen på at dette var ekte. Denne såkalte designeren ønsket å følge meg på Snapchat, hvor han snakket med meg om hvor mye han håpte jeg ble med på Teamet. Jeg fikk mail 2 uker etter møtet av “agenten” at han følte jeg ikke var interessert, mens på møtet så sa han at han så jeg var interessert. Jeg lot det gå, så tenkte jeg at jeg heller tar å ser på det neste møtet jeg skulle ha med han. Jeg skulle nemlig møte han på onsdag denne uken for muligens kontrakt.

 

Noen dager før fikk jeg en mail over ting vi skulle igjennom. Der sto det blant annet at jeg skulle ta med meg hæler og undertøy for spesifikke bilder de ønsket. Dette synes jeg var litt rart med tanke på hvis ikke det ble noe kontrakt, så jeg sa at hvis vi skriver kontrakt så tar vi bilder. Ingen kontrakt, ingen bilder. Da måtte han høre med dem, men jeg fikk aldri noe svar etter det. Jeg sendte en melding til han i går, men har ikke fått noe svar. Jeg kan rett og slett ikke se for meg at dette var noe ekte. Jeg ble lurt.

 

Heldigvis så var jeg oppmerksom på at dette ikke var ekte fra starten, men det er utrolig kipt. Jeg trodde faktisk at ting gikk min vei nå, men så viser det seg å bare være noen som var ute etter å utnytte meg virker det som. Det er skummelt å tenke på hva som kunne ha skjedd, for første møtet var på et hotellrom. Han spurte meg om han kunne ta undertøysbilder da også, men jeg tok heller å sendte noen til ham som var utefra før av.

Så vær forsiktig alle sammen. Jeg vil anbefale alle som skal i et møte med noen en aldri har møtt før om å ta det på en offentlig plass. Jeg er sterk, så jeg er ikke redd for å si nei. Hadde det vært for 1 år siden så vet jeg aldri hva som kunne skjedd, jeg hadde ikke turt å si nei til noe for jeg hadde ønsket å få den sponsoren, noe han kunne utnyttet. Hadde jeg kledd av meg for å “tatt bilder” i undertøy så hadde det vært lett for han å tatt det et skritt videre.

 

Nå sitter jeg og søsteren min på flyplassen på vei til Gran Canaria, hvor vi skal være en uke. Så hva jeg skal finne på videre får jeg ta når jeg kommer hjem. Inntekt og jobb stresser jeg ikke med denne uken, men dette har dessverre svekket håpet mitt litt med blogg de siste dagene. Men jeg er tilbake nå, så får vi bare kjempe videre.

18 kommentarer

Siste innlegg