Dette har jeg oppnådd med 1. års blogging

14. April, dagen vi reiste til Gran Canaria var også dagen hvor bloggen min var blitt 1 år. Jeg satt på flyet og skrev innlegget, men grunnet dårlig nett så fikk jeg ikke lagt det ut. Selv om jeg ikke fikk lagt det ut på selve dagen så ser jeg ikke noe grunn til å droppe dette innlegget. Det har nemlig vært et sykt år med mye motgang, men også mye oppturer som ikke må glemmes. Jeg har måttet kjempe, men jeg ser jo nå i etterkant at det har medført resultater.

 

Det er helt utrolig å se hvor fort tiden har gått, føler jeg startet opp igjen i går. I den sammenheng tenkte jeg å gi et live overblikk over hva som har skjedd i løpet av denne perioden i “blogglivet” mitt. Et dødt år har det virkelig ikke vært!

 

14. April

Startet å blogge igjen. Hadde en blogg før med navnet Barbiefitness.blogg.no, men den ble slettet pga. jeg var veldig ustabil og deprimert når det gjald familiesituasjonen i Haugesund.

 

9. Mai

Kom i Oppland Arbeiderblad med fokus på at jeg skulle feire min første bursdag som 20 år etter å skulle bryte ut av religionen Jehovas Vitner.

LES – HER

_________________

16. Mai

Feiret min første bursdag som 20 år sammen med tante, onkel, søskenbarna mine og venner i Gjøvik. Det var også på selve bursdagen min det ble offentlig opplyst i menigheten jeg gikk i at jeg var utmeldt fra religionen.

17. Mai

Feirer 17.mai for første gang. Det var en ganske rolig feiring med tanke på at vi alle var ganske så utslitt etter bursdagen min dagen før, men jeg viftet med det største flagget vi hadde. Vi koste oss med reker og pavlova den dagen.

18. Juni

Jeg kom offentlig ut med at jeg startet å jobbe som stripper i Gjøvik/Oslo. Det var også rundt denne tiden hvor jeg ble kontaktet av Insider FEM om jeg ville være med og spille inn episoden om sosiale medier.

21. Juni

Kom i Haugesund avis og Karmøynytt grunnet mitt brudd med Jehovas Vitner.

LES – HER

_________________

3. August

Jeg og lillesøsteren min Melissa flytter til Stavanger grunnet skole og jobb. Jeg jobbet i begynnelsen som negledesigner og hun gikk på skole innen apotektekniker.

9. November

Kom offentlig ut med at jeg hadde sagt opp stripperyrket for godt, det grunnet personlige årsaker.

12. November

Kom i Dagbladet med tanke på når jeg brøt ut som Jehovas Vitne.

 

LES – HER

_________________

24. Desember

Feiret jul for første gang i Gjøvik sammen med tanke, onkel, søskenbarn og søsteren mi. Dette var en fantastisk opplevelse med de som betyr mest i livet mitt. Vi koste oss så utrolig mye med god mat, underholdende nisse og pakker. Det var en opplevelse uten like.

20. Januar

Fikk sponset billetter til Tiesto Konserten i Stavanger. Dette var nok et av mine første sponsede samarbeid, men langt fra siste 😉

15. Mars

Episoden hvor jeg er med på Insider FEM kom ut. Det var en utrolig respons som jeg virkelig er takknemlig for. Så mange nydelige tilbakemeldinger fra både kjente og ukjente.

31. Mars

Dagbladet PLUSS kom ut med en artikkel om personer som bryter ut fra strenge samfunn, hvor de hadde valgt å ha meg som hovedfokus. Dette var jeg utrolig glad og takknemlig for.

 

LES – HER

_________________

Dette er noe av det som har skjedd i løpet av 1 års blogging. Jeg tror jeg har fått med en del, men ikke alt sikkert. Bare nå så kommer jeg på ting som jeg ikke har tatt med. Slike ting som at jeg har vært så heldig som har fått muligheten til å samarbeide med ulike sponsorer. Jeg uten tvil evig takknemlig for alt vi har fått til sammen dette året, for uten dere så hadde mye av dette ikke vært en realitet. Ser virkelig fram til flere år, som jeg håper dere vil være med på.

 

16 kommentarer

Siste innlegg