Holdt meg slank på ferie uten trening

Reklame | SkinnyCoffeeClub

___________

Hello babes! Da kom jeg meg endelig opp av sengen, klar for en ny dag. Døgnrytmen min er helt ødelagt etter vi kom hjem. Jeg legger meg sent og står opp sent, samtidig som jeg er trøtt 24/7. Føler jeg trenger en ferie fra ferien, haha. Heldigvis så kjenner jeg energien komme litt etter litt, jeg hoster ikke så mye og forkjølelsen begynner å forsvinne. Jeg skal være ærlig å si at jeg bare har kost meg de siste dagene med god mat og film, jeg sa jo jeg var vandt til 2 uker ferie, hihi. Men det skal bli godt å komme tilbake på trening også kjenner jeg, nye mål som skal nås.

Jeg pleier egentlig alltids å trene når jeg er på ferie, det er ikke en ferie uten, men ikke denne gangen. Denne gangen koste vi oss bare i solen og nøt fridagene, men heldigvis så hadde jeg tatt med meg min lille venn. Jeg tar nemlig alltids med meg min SkinnyCoffeeClub kaffe når jeg drar på tur, den hjelper meg til å holde energi nivået oppe samtidig som den reduserer matlysten. Jeg koste meg på ferien, men jeg spiste mindre enn det jeg normalt gjør på ferie. Den er så enkel å ta med på tur for du trenger bare å blande den i varmt vann så er den klar. Uansett hvor jeg er så er denne hjelpende hånden med meg. Du kan få kjøpt den HER, å ved bruk av CHRISTINALEGREID20 kan du på 20% på hele kjøpet ditt.  

 

___________

Har du noe du MÅ ha med på tur?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg