Positive sider ved å jobbe som stripper

____________________

Jeg skjønner nesten ikke hvorfor jeg ventet så lenge med å starte opp igjen, for det jeg skal oppleve nå kunne jeg ha opplevd før. Jeg er veldig glad for at jeg ventet så lenge grunnet det var andre omstendigheter da og ting kunne endt opp feil, noe som jeg etter så lang ventetid unngikk. Selvfølgelig så kommer det negative ting med ved følge av at jeg er åpen om jobben min, men når jeg tenker over alt det positive så skjønner jeg ikke hvorfor all den negativiteten rundt dette yrket.

 

Her er de positive sidene som jeg får oppleve ved å jobbe som stripper:

 

Jeg får muligheten til å se hele Norge

Det stemmer. Spesielt nå som det ikke er mange strippere rundt omkring i Norge så får dem som jobber som det muligheten til å reise til forskjellige byer for å opptre. Du får gratis reise, hotell i tillegg til tjener penger. Noen goder må man ha for å ha bein nok i nesa til å jobbe som stripper.

 

Jeg kan selv bestemme hvor mye jeg ønsker å jobbe

Selvfølgelig er det viktig med et godt rykte om at en er fleksibel, men du trenger ikke å søke om ferie. Skulle jeg funnet ut at jeg skulle vært med i noe TV-program så trenger ikke jeg å stresse med å få meg noen måneder fri, jeg er min egen sjef.

 

Jeg møter mange fantastiske mennesker og får nye venner

Mange tror at strippere møter mange ekle menn, men det er faktisk omvendt. Mennene jeg møter når jeg er ute på byen er ekle og uten respekt for kvinner, disse er fullt av respekt og ydmyke. De har betalt for at jeg skal komme, å de ønsker å få en best mulig opplevelse når jeg først er her, så de er meget snille kan jeg si.

 

Det er godt betalt

Det er ikke til å legge skjul på at times betalingen er litt bedre enn det jeg var vant til fra butikk.

 

Nei, jeg oppfordrer ingen til å bli stripper. Selv så tror jeg det er godt for lille Norge å høre fra en som faktisk jobber som stripper at det er ikke så fy fy som folk skal ha det til, det er en jobb dette også. Det er ikke uten grunn at jeg har mye lesere på stripper innleggene mine, folk er nysgjerrige!

6 kommentarer
    1. Du er så tøff som snakker om et tema som er veldig tabu i Norge. Mange ser på stripping som noe skittent og kvalmt men det er som en danseoppvisning bare med litt mer hud og erotikk.
      Nei stå på og aldri skam deg over det du gjør, du er awesome😎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg