VEIEN MOT SUKSESS

____________________

Hei snupper, dere vil ikke tro hva jeg gjorde i går. Jeg var faktisk sosial, haha! Som alle vet så er jeg en mester på å holde meg for meg selv, men i går så hadde jeg av alle ting et møte med Ivan Frisør. Han har en barbersalong i Stavanger Sentrum som han har store planer med, å jeg er så heldig som skal få lov til å være med på dette. Det er slik som er kjekt med blogg, Instagram og YouTube, når du begynner å jobbe deg oppover så får du muligheten til møte og samarbeide med så mange kjekke mennesker.

____________________

Jeg fikk faktisk testet ut fargegaten for første gang i går. Jeg har gått forbi alt for mange ganger uten å sette meg ned, men i går fant vi oss en koselig kaffebar hvor det ble litt vin og en nydelig liten dessert. Jeg husker ikke hva plassen het, men det var en tyrkisk inspirert plass. Jeg bare husker at desserten var nydelig, så jeg skal tilbake 😛

____________________

Så det ble ganske sent i går med både masse vin, billiard og kjekke folk. Kjenner jeg er litt sliten, men jeg får ta å drikke kaffen min og få på meg hælene for å øve litt. Jeg skal nemlig tilbake til hjembyen min i dag, Haugesund for å jobbe litt. Jeg smågruer meg alltids litt hver gang, men jeg vet at hver gang etter et show så tenker jeg at dette er noe jeg aldri skal slutte med.

____________________

Håper alle får en nydelig helg videre.

7 kommentarer
    1. Det at å tjene penger på å ta bilder ved siden av et tragisk produkt, som gir falske forhåpninger til naive folk som ikke leser ingredienslisten på ting de handler. Ja det er virkelig suksess!

    2. Kommer aldri til å forstå hatere og nett troll. God helg Christine og kos deg i fargegaten! Den er bare fantastisk og en kommer i godt humør. Jeg syns du er fantastisk! Du tar ansvar og forsørger deg selv .

    3. Du er god som gjør noe spennende og får til ting. Prøv å gi faen i alle haters der ute. De sitter vel bare der og er deprimerte losers og ikke får til noe. Så må de slenge dritt til andre for å føle seg bedre LMAO Lykke til der du er nå og med nye show og tingene du holder på med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg