Soler meg på dagen – Stripper om kvelden

____________________

Dere kommer aldri til å gjette hva jeg greide i dag. Jeg sto nemlig opp kl. 07.30 av meg selv nemlig, haha. Jeg er faktisk utrolig stolt og glad, for i over 3 uker har jeg stått opp mellom 12-15, det har vært umulig å komme meg opp før. Heldigvis så slet jeg meg så mye ut på trening i går kveld at jeg sovnet relativt fort. Så nå ser det faktisk ut som at jeg forhåpentligvis er på vei mot mine daglige rutiner som jeg har savnet så lenge. Nå har det vært så utrolig nydelig vær også, noe som virkelig er en motivasjon til å komme meg opp å få ting gjort slik at jeg kan nyte solen.

 

Som dere fikk med dere så er jeg nå offisielt startet som stripper igjen etter å ha fullført min første jobb etter oppstart i helgen. Jeg hadde et oppdrag i hjembyen min, Haugesund faktisk. Det var utrolig kjekt å være tilbake, for jeg møtte på mange som jeg har savnet. Det har vært mye dritt i den byen, men jeg har også utrolig mange som jeg er glad i. Om jeg kunne flyttet tilbake? Tviler, men blir en by jeg gjerne besøker igjen snart.

____________________

Håper alle får en nydelig dag i solen.

6 kommentarer

Siste innlegg