BIRTHDAY GIRL

______________

Det stemmer babes, i dag er jeg 21 år! Min 2. bursdag som jeg faktisk kan feire. Det er rart å tenke på at jeg i 19 år ikke feiret bursdag, men det er enda rarere at det ble så naturlig for meg å plutselig gjøre det. Planen i dag er å dra ut med noen venner og bare kose oss, det er jo den store fest dagen tross alt. Tenker meg en tur til Gjøvik snart, bursdag får meg til å tenke på familien min der så nå vil jeg bare se dem igjen. Det er alt for lenge siden sist jeg så dem.

 

Så nå er jeg 21 år, å jeg er utrolig spent på hva jeg får til før jeg bikker 22. Jeg avsluttet 20 med en skikkelig photoshoot på stranden i går med en utrolig dyktig fotograf her i Stavanger. Bildene ble utrolige, så jeg gleder meg i hjel til jeg får dem slik at jeg kan vise dere! Målet mitt framover er i alle fall å bli mer spontan, ta sjanser. Jeg har sagt ja til flere fotografer, jeg har faktisk meldt meg på et nytt TV-program og jeg er klar for å bare livet imot med åpne armer. Så hvem vet hva som skjer de neste dagene og månedene… Let´s go!

_______________

Happy Birthday To ME!

18 kommentarer

Siste innlegg