Gjenkjent på gaten!

Foto: @Egnaphotography

Hvordan går det med dere babes? Omg, hva kan jeg si. Dere som følger meg på Instagram og Snapchat har fått med dere at jeg har vært ganske travel, jeg har nesten ikke vært hjemme føler jeg. Det er jo selvfølgelig veldig positivt med tanke på at jeg har veldig lett for å stenge meg inne som den usosiale tufsen jeg er. Det har vært noen fantastiske dager med gode venner nå som det har vært så mye fridager, men nå kjenner jeg at jeg må hoppe ned fra skyen jeg har vært på for å fokusere litt også.

 

De siste dagene har jeg faktisk møtt flere av dere her i Stavanger. Jeg er så utrolig glad for at dere faktisk kommer bort til meg og gjenkjenner meg, samtidig så motiverer det meg til å tenke at jeg må komme meg tilbake til tastaturet. Jeg føler at en liksom må være “kjendis” for at folk stopper deg på gaten, men lille Christina er faktisk så heldig som får oppleve dette! OMG, jeg bare elsker dere!

 

4 kommentarer

Siste innlegg