BETAL MED SEX

_______________

Joda jeg er offentlig stripper, legger ut mye kropp og alt det der, men det er utrolig hva jeg får oppleve med å være offentlig om slike ting. Jeg har de siste dagene spurt følgerne mine om tips til fotografer, filmteam og ledige rom i bofelleskap bl.a. Mange av dere har hjulpet meg til å finne folk jeg kan kontakte, men noen har også tilbudt seg å hjelpe meg. Jeg som alle andre tenker først og fremst på pris i de fleste tilfeller, men det å se at mange ikke vil ha penger for arbeidet sitt eller at jeg leier der, men sex gjør at jeg virkelig forstår hvor sexfiksert denne verden er.

 

Jeg er egentlig skuffet over å se dette, men samtidig utrolig fasinert over hvor besatt folk kan være av sex. Selv så er jeg mer den som velger pengene framfor det meste, men det er dem som gjør motsatt. Så ja, jeg kunne bodd og fått hjelp med ting uten å betale en krone. Rart ikke sant? For meg så er ikke det en tanke, jeg har kommet dit hvor jeg faktisk vil ha noe spesielt med den jeg har meg med. Det er nok flere som har opplevd det samme som meg, å jeg synes dette er interessant å ta opp. Det viser faktisk hvor stor makt kvinnekroppen har, for det er nok ikke like mange kvinner som ønsker sex som betaling. Eller hva tenker du?

13 kommentarer
    1. Er du sjokkert og skuffet over at verden er sexfiksert? Hva gjør du på din private snapchat? Spiller du på vitenskap? Spiller du på litteratur? Nei, du vet godt selv hva du spiller på. Spesielt med tanke på de supersexy undertøyene du har skaffet deg.
      Dette er ikke hate! 🙂 Det er bare en tanke som slo meg når eg leste innlegget ditt 🙂 ser fram til ditt svar.

    2. Sex är ingen valuta, sex har man för nöjes skull, så nej! Vad man är eller jobbar med så nej det är helt fel att förväntat sig att få sex som betalning! Kvinnor är ingen objekt för att man ska betala med. 😠😠

    3. Anonym: Et ganske godt spørsmål som jeg er veldig glad for at du stiller. Selvfølgelig er det skuffende å se hvordan folk bare kan kaste seg til sengs med hvem som helst for tiden. Som jeg skrev så velger jeg pengene, så jeg utnytter det at folk er så sexfikserte som dem er. En tjener utrolig godt på menn som bare tenker med snabelen. Selv så tenker jeg ikke sex når jeg legger ut bilder, men jeg kan ærlig si at jeg drar godt nytte av dem som tenker sex.

      Det at vi lever i en så sexfiksert verden kan ikke jeg gjøre så mye med, annet enn å utnytte det. Men det at verden er så sexfiksert som den er får jo meg til å holde meg singel, for du vet aldri om han liker deg som person eller om han bare er ute etter en ting. Jeg har selv sett hvor lett folk kan være utro om de er for sexfikserte å dama har mensen.

    4. Men hvis du er så skuffet for at verden er slik den er og syns det er dumt at “gutter tenker med snabelen”, hvorfor ikke gjøre noe med det? Dersom du utnytter det så er du bare med på å “kaste ved i ilden”. Du kan gjøre en endring her ved å belyse og normalisere, men som du sier her så utnytter du bare “problemet”. Det at du forblir singel tror jeg handler mest om at du ikke treffer eller tar deg tid til å treffe de rette guttene. Selvfølgelig er det lett å bli skeptisk på gutter som… ja som ser skeptiske ut kan du si :).
      Uansett, poenget mitt er: å si at verden er skuffende fordi den er sexfiksert og deretter si at du utnytter det for penger blir rart. Det er som å si at verdens havene sliter med et plastikk problem men at du fortsetter å kaste plastikk i havet fordi du får penger for det.
      Kjekt at du svarte forrige gang! Syns dette er en viktig diskusjon.

    5. samme person som over: Det er possitive og negative sider med at verden er så sexfiksert, for det er det verden tjener mest penger på. Det er ingen possitive sider med problemet ved plas i sjøen, så det blir litt feil å sammenligne dem.

      Det er possitive og negative sider med mye her i verden, så jeg velger å ta goder av den possitive siden i stede for å bruke krefter på å kjempe mot den negative som er ganske umulig. Å det å si at jeg ikke treffer de “rette guttene”, du ser ikke på utseende om en gutt er rett eller skepiskt.

    6. Jeg skjønner hva du mener Christina uten at det skal bli til en diskusjon her.
      Regner med du vil frem til at tiltross du velger å strippe/kaste klærne er du og et menneske under der, og ikke noe sexobjekt. Gutter tenker, ikke alle da men noen, at siden du stirpper og lever din livstil kan de liksom forvente mer. Det er jo ikke slikt det fungerer…
      Stå på du 😉 <3

    7. Sex har makt og det har vel også #metoo aktivismen vist med skremmende stort oppslag det siste halvåret eller så.
      Den viser også at mange syns at nok er nok.
      Hva folk velger å gjøre derimot er jo deres eget valg så lenge det ikke er snakk om press eller noe i den dur til det.
      Personlig, selv om jeg jobber mot å bli fotograf (eller noe i kreativ retning foto/video iallefall, får se hva det blir til slutt) så hadde det ikke falt meg inn å benytte noe slikt, men det er fordi mitt eget kompass sier at det er feil for meg. Samtidig så er det vel verdt å nevne at jeg likevel er for legalisering av prostitusjon da jeg tror det kan beskytte de som jobber med det i større grad samt få bukt med menneskehandel o.l.
      Går verden rundt på sex? Ja, i høyeste grad. Jeg kan nesten ikke se en mainstream musikkvideo uten at man ser det. Bare se på Beyonce og Rihanna, de lever på det. Sier ike de er dårlig på musikk, men de sikrer seg å bli sett med kropp.
      Jeg er strengt tatt lei av det som også er grunnen til at jeg ikke vil drive i den retningen om jeg kan unngå det. Jeg mener det er bedre å være så fokusert på kvalitet at folk vil ha mitt produkt likevel. Nå har jeg ikke startet noe skikkelig enda, men det er iallefall ett av de tingene jeg streber etter å gjøre rett for min egen del.
      Nå er det selvsagt litt annerledes for deg som er ditt eget varemerke. Du er varen så feil som det kan høres ut 😂 men hva du legger i det er jo egentlig hva som legger føringen videre. Er tanken å drive modell så er det mer enn bare kropp (det kan være klær eller som håndmodell for den del for å ta ett eksempel) så det er ikke mangel på muligheter men er det blogging så er det jo alt mulig man kan inkludere under det.
      For min del så er fascinasjonen mer mot youtube. DIY, tutorials og tips som hjelper folk bli flinkere til noe jeg allerede kan syns jeg er spennende. Det er også mulig for deg om interessen er der, det er bare temaene som blir annerledes.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg