Stripper, blogger, modell, bikinifitness – Hva skal jeg velge?

_______________

Det er helt utrolig. Det er så nydelig vær i dag, men jeg har faktisk ikke tid til å ligge ute å nyte det, noe jeg ikke har fått mulighet tidligere denne uken heller. Uten å helt få det med meg selv så gikk jeg fra å ikke ha noen planer til å ha en travel hverdag. Jeg er så heldig som skal leke litt modell for noen fotografer her i Stavanger, noe som innebærer at jeg har vært streng med å komme meg på trening. Jeg har bloggen som jeg ønsker å oppdatere dere med 2 ganger daglig minst, samtidig som jeg prøver i løpet av dagen å poste på de andre sosiale mediene også.

 

Jeg har også begynt å fått inn en del mailer og strippeshow som skal besvares, regnskap som skal føres. Hva kan man si, dagene går fort for tiden. Jeg elsker å ha det travelt, men det innebærer også at jeg må velge hva jeg ønsker å prioritere. Jeg ønsker å ha det største fokuset mitt på denne bloggen, for til syvende og sist så er det denne jeg ønsker å leve av. Jeg kommer til å stå på med strippefirmaet mitt, men jeg vet at om noen år så legges denne ned for godt.

 

Jeg har også fått skikkelig sansen for modellkarrieren, det hjelper meg faktisk utrolig til å komme meg på trening. Det gjør det også kjekkere for meg å blogge når jeg har profesjonelle bilder. Jeg har jo også alltids snakket om bikinifitness, men den drømmen må jeg vente med. Om jeg i det hele tatt kommer til å delta så blir det når jeg er ferdig med strippingen.

 

Det er kjekt å hele tiden kunne teste ut nye ting, så hvem vet hva som blir det neste.

10 kommentarer

Siste innlegg