Den nakne sannheten

Jeg prøver så langt det lar seg gjøre å være åpen og ærlig om alt. Er det noe jeg ikke greier å svare ærlig på så lar jeg heller vær å svare, men i dag så tar jeg noen av disse spørsmålene opp igjen. Det er alt fra operasjoner, bilderedigering til selve livet mitt. Det er på tide at dere blir kjent med meg.

1. Jeg redigerer kroppen min

Bildet som dere ser øverst var faktisk vanskelig for meg å legge ut. Jeg tok meg selv i å redigere det, men denne gangen skal jeg faktisk legge ut orginalen. Det er ganske dust av meg, for dette er noe alle naturlige jenter har, men jeg hater det. Det er der det buler inn ved hoftene som dere ser. Jeg hater dem, men jeg har lest meg til at det ikke er noe mulighet for å trene dette partiet ut. Jeg som alle andre har noe vi ikke liker med oss selv, men for å ikke gi noen et umulig bilde av kropp så sier jeg sannheten.

2. Jeg skal fikse på kroppen min

Men det igjen fører til at jeg vil gå den kosmetiske veien for å fulle inn der. Det er ikke snakk om noe BBL, for rumpa kan jeg trene, men ikke dette partiet. Jeg ser ikke noe problem i å fikse på ting en lenge har vært plaget over og som en ikke har mulighet til å fikse på ved hjelp av trening, kosthold og naturlige metoder. Det er jo tross alt min kropp som jeg skal leve med.

3. Jeg er utrolig dårlig på å svare på meldinger/snapper

Denne tror jeg det er mange som kan bekrefte, spesielt på Snapchat. Jeg er utrolig aktiv med story og slik, men det å holde samtaler er jeg dårlig på. Jeg anbefaler alltids å kontakte meg på Facebook eller Instagram for der kan jeg se hvem jeg snakker med. Men noe småprat er umulig med meg, så «hei», «skjer?» og slike meldinger svarer jeg aldri på. Kom til poenget med en gang ønsker du et raskt svar. Når en får noen tusen meldinger daglig så er det vanskelig å ha kontroll på alle meldingene, noen prioriteres høyere enn andre dessverre.

4. Jeg skal flytte

Det stemmer, jeg og søsteren min skal skilles etter 1. års samboerskap. Det har vært et fantastisk år, men nå har vi funnet ut at vi skal ha en pause. Det er fascinerende at vi enda ikke har drept hverandre, haha. Som dere vet så er Oslo den store drømmen, men det må nok vente enda. Jeg blir i Stavanger i minst 1. år til med tanke på at jeg begynner å få til mye her. Jeg skal skal nemlig være gjest på Christianssand Protestfestival, å mye annet i Stavanger begynner å bygge meg opp.

12 kommentarer
    1. Du er nydelig ❤ Og i mine øyne trenger du ikke å fikse noe.
      Men det hjelper pent lite hva andre sier når det er noe som plager en. Vet hvordan det er. Det er også utrolig spennende å følge med på hva som skjer med deg framover. Du lever et innholdsrikt liv😁

    2. Stili bilde!! ☺ Siluettbilder er utrolig kule!😉
      (-og som du GARANTERT har fått hørt før,man er som man er skapt.. -og man ser bestandig feil på en selv,som andre ikke ser..)

    3. Hei Christina! Jeg har et spørsmål angående Sponsing av produkter fra en bedrift. Jeg lurte på om du får betalt for å reklamere for et produkt, og eventuelt hvor mye det er? <3

    4. Helt ærlig forstår jeg ikke hva du mener med at det buler med hoftene? Jo fortere du lærer å akseptere din kropp jo bedre får du det. Jeg kan love deg at sånn kroppen din er nå , det er nå den er fin! Tragisk at det er nå du er misfornøyd for jeg kan love deg at en eldes fort og det blir bare værre. Elsk deg selv og vær den du er . Nyt ungdommen! Og det er kult å bo i Oslo…😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg