Ukens spørsmål// Forhold, millionær, rumpetrening++

Reklame | Nails By Isa, Envy Frisør

_______________

Hvor gammel er du?

Ble 21 år 16.Mai.

 

Hvordan har det du har gått gjennom forandret deg som person?

Jeg har gått fra å være en utrolig usikker og uskyldig jente som ville være likt av alle, til å bli en selvsikker ung kvinne med bein i nesen som står fram som den hun er uten å være redd for hva andre sier. Det er selvfølgelig positive og negative sider ved denne forandringen, men det viktigeste er at jeg endelig kan gjøre det jeg alltids har ønsket.

 

Hvor gjør du neglene dine?

Fikser dem hos Nails By Isa. Facebook – HER

_______________

Favorittmat?

Sushi eller Spagetti Carbonara med foccacia.

 

Har du noe du ønsker å oppnå mens du bor i Stavanger?

Hvor skal jeg begynne. Jeg ønsker å bli Stavangers Toppblogger og jobbe meg opp ett navn som vil være kjent i Stavanger. I løpet av mitt opphold i Stavanger så ønsker jeg å få muligheten til å kunne samarbeide med både lokale og kjente bedrifter som vil hjelpe meg til å tjene penger på det jeg elsker, å inspirere andre. Jeg ser for meg at når jeg flytter fra Stavanger så vil min periode som stripper være over.

 

Beste tips for å bygge rumpe?

Dropp de basic øvelsene som knebøy å fokuser heller på øvelser som går direkte på rumpa. Jeg har også hatt utrolig bra nytte av trappemaskinen, så har du den på treningssenteret ditt så vil jeg anbefale på det høyeste å ta den i bruk hver dag selv om den kan være grusom.

 

Hvor farget du håret ditt for å få en så gylden blondfarge?

Der er det ingen andre enn Envy Frisør HER som skal ha på seg skryten. Er det noe de er profesjonelle på, så er det bleking av hår uten å slite det helt ut.

__________

Singel eller forhold, hva liker du best?

Fram til nå så har jeg aldri vært i et seriøst forhold, å det pga. jeg foretrekker å være singel. Jeg vil si at jeg foretrekker singellivet framfor forhold fordi jeg stresser for mye når det kommer til slik, hehe. Men samtidig så tror jeg at om jeg faktisk finner den “rette” som vil motivere meg til å følge drømmene mine og som blir min beste venn, da vil jeg nok ikke savne singellivet.

 

Er du singel nå?

Ja.

 

Hva er den store drømmen med livet ditt?

Flytte til Oslo, bli Norges nye toppblogger, bli millionær, skrive min egen bok og ha mitt eget TV-program. Store drømmer som mange vil se på som umulig, men dette er drømmer som jeg skal jobbe mot helt til jeg får det til. Å ja, jeg får det til, bare vent og se…

6 kommentarer

Siste innlegg