LIVET SOM JEHOVAS VITNE – Årets høydepunkt

_______________

Det er rart å tenke tilbake på min tid som Jehovas Vitne, spesielt nå som sommerferien nærmer seg. Jeg husker at det alltids var høydepunktet med å være en del av den religionen, for da samles flere tusen rundt om i Norge på forskjellige plasser for et årlig stevne. Det var ikke selve stevnet som var så gøy, det å sitte i ro noen timer og høre den ene talen etter den andre, det var egentlig alt annet. Det å stelle seg på morgenen for å se smashing ut til guttene, trippe rundt i de høye hælene i pausene, kikke på gutter og møte nye folk.

 

Jeg kan vel faktisk si at jeg aldri hadde kunnet håndtert høye hæler så bra hadde det ikke vært for disse stevnene, haha. Det var et stevne som varte i 3 dager, å som oftest så dro vi til Bergen. Hvor de skal i år har jeg faktisk ikke kontroll over, men jeg har en følelse av at den tiden begynner å nærme seg. Det er kanskje dette jeg savner mest med tiden som Jehovas Vitne, for jeg elsket å pynte meg skikkelig og gå i høye hæler. Heldigvis så skaffet jeg meg en jobb som gjør at jeg enda kan bruke hælene mine, haha!

_______________

I går fikk jeg faktisk alle bildene fra shooten på stranden, så det er ikke tvil om at det kommer til å bli mye bra bilder framover! Gled dere. Jeg kommer til å poste forskjellige bilder her og på min INSTAGRAM så følg med begge plasser.

4 kommentarer

Siste innlegg