JEG FLYTTER

Da er et nytt kapittel i livet mitt i gang. Jeg var nemlig på visning i dag av et rom i kollektiv, som bare 5 minutter senere kunne kalles mitt! Det er litt for godt til å være sant skal jeg være ærlig, for det er rett i sentrum og en utrolig bra pris. Jeg er utrolig spent for jeg har aldri bodd med noen andre enn søsteren min, når jeg bodde i Haugesund så bodde jeg alene, noe som jeg aldri ville gjøre igjen for det var så ensomt. Nå skal jeg bo med 7 andre personer, juhu.

Jeg stresset litt med tanke på kollektiv når det kom til det å lage YouTube videoer, for jeg hater å føle at folk hører meg. Heldigvis så har jeg en egen gang som fører til bare mitt rom, så da hører de meg nok ikke så godt. Rommet er ikke verdens fineste, men det er bare topp for da er det kjekt å fikse det skikkelig til noen før og etter bilder.

Jeg er utrolig nysgjerrig på hvem som bor der. Jeg ble informert om at det er 6 gutter og 1 jente, så plutselig vet jeg hvem noen av dem er fra før av, who knows. Jeg skal i alle fall tilbake i morgen for kontrakten, så da kan jeg ta litt snikbilder av rommet slik at dere får se hva jeg har å jobbe med, eller hva tenker dere?

Hva foretrekker du best? Bo i kollektiv eller alene?

6 kommentarer

Siste innlegg