Jeg er en helt annen person i virkeligheten

_______________

Jeg hører det hele tiden, å det blir bevist gang på gang også. Mange som ikke kjenner meg personlig, men bare gjennom bloggen vil si at jeg ødelegger livet mitt slik jeg holder på. Den personen jeg blir sett på som med tanke på mine valg, streke meninger og små grenser gjør at mange hadde mislikt meg om jeg var like hard i virkeligheten. Dem som kjenner meg fra før av utenom bloggen blir faktisk overasket når de får høre hva jeg jobber som og driver med, å det faktisk positivt.

 

Jeg sier ikke at jeg er to forskjellige personer når det gjelder blogg og virkeligheten, men jeg har alltids en grunn til at jeg sier eller gjør slik jeg gjør, noe som ikke alltids er så lett å få fram. Det er ikke fordi jeg er heldig at jeg får leilighet på dagen, aldri har gått fra et intervju uten å ha fått jobben osv. Jeg som andre har respekt for mennesker, vet hvordan man skal oppføre seg og er en åpen person som er lett å føle seg trygg blant. Jeg kan være en drittsekk til tider på sosiale medier, men det er alltids en grunn til. Blir jeg behandlet som dritt og ikke vist respekt så kan en ikke forvente så mye tilbake.

_______________

Jeg vil si at det viktigeste er ikke hva du driver med, men hvem du er som person. Jeg kjenner flere som driver med galne ting som gjør at folk holder seg unna dem, men de kan være dem som har det største hjertet. Jeg vil faktisk påstå å si at dem som følger drømmene sine, gjør det dem skulle ønske uansett om de blir dømt for det, er dem som er minst dømmende og frisinnet. Dem som sitter og dømmer er kanskje dem som selv sitter med en jobb som en hater og misunnet at noen andre faktisk gir blanke, følger drømmen sin og lykkes.

HVA TROR DU?

 

4 kommentarer

Siste innlegg