Kommet tilbake for å si adjø?

Foto: Egnaphotography

_______________

Fytti så jeg har savnet dere! Det har gått dager og uker siden jeg i det hele tatt har vært innpå bloggen min, men nå er jeg tilbake. Hva kan jeg si. Den siste tiden har vært utrolig turbulent og hektisk på samme tid. Jeg har pusset opp, flyttet, besøkt familie i Gjøvik og mm. Jeg har ikke trent på flere uker, blogget eller noe, men jeg har virkelig hatt godt av det. Jeg har ikke hatt det så bra som jeg har det nå på lenge, noe som gjør at jeg føler jeg kan gå tilbake til tastaturet uten å forsvinne igjen.

Jeg har så mye mer å by på nå enn noen gang. Det blir masse innlegg, youtube-videoer, bilder osv. Jeg har hendene fulle med godsaker til dere, så her er det bare å følge med. Jeg kommer ikke tilbake for å si adjø, jeg kommer for å si nå kjører vi på for alvor!

10 kommentarer

Siste innlegg