Hvor har jeg flyttet til egentlig?

Ble det Oslo? Flyttet jeg tilbake til Gjøvik eller forble jeg i Stavanger? Som jeg har nevnt mange ganger før så er Oslo drømmen, men det blir ikke før om noen år. Skal jeg flytte dit så vil jeg ha god råd, noe jeg må jobbe meg opp til. Jeg var i Gjøvik for 2 uker siden, da mange trodde jeg hadde flyttet tilbake, but no. Jeg bor enda i Stavanger, bare enda nærmere sentrum. Det er uvant å bo i kollegtiv, men det er mye kjekkere enn en tom og stille leilighet.

Det er utrolig deilig å ha alt bare noen minutter unna. Nå trenger jeg i alle fall ikke å kjøpe bil, så der sparer jeg mye.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg