Spør om ALT | Norges egen FASHION NOVA butikk

Da er det avklart at jeg allerede denne uken kommer ut med ny YouTube-video hvor jeg i denne videoen vil svare på deres spørsmål. Derfor er det nå deres jobb å grave fram spørsmålene dere virkelig lurer på om meg og mitt liv. Ingenting er bedre enn å starte opp med noen interessante spørsmål på video til helgen.

Som dere vet så kjøper jeg alle klærne mine fra Fashion Nova, men i det siste så har jeg faktisk funnet en såkalt norsk versjon av Fashion Nova her i Norge! Jeg la ut bildet under hvor jeg spurte der om dere trodde den var fra Fashion Nova eller en butikk i Norge. 70% svarte Fashion Nova, men dette er feil. Denne kjolen er faktisk fra New Yorker! Jeg har ofte kjøpt klær her i det siste, dette grunnet at de har veldig lik stil og pris som Fashion Nova. Så liker du klærne dems, men unngår å bestille der grunnet usikkerhet på kvalitet og toll. Da burde du ta turen innom New Yorker.

HVOR KJØPER DU KLÆR?

14 kommentarer

Siste innlegg