Danser naken på faren til venninna mi!

_______________

Faren til venninna mi, kompisene til pappa, forloveden til søsteren min. Kunne jeg? Skulle jeg ha havnet i noen av disse situasjonene, hadde jeg strippet for dem eller ikke? Hva om jeg ikke fant ut av det før jeg sto der å så hvem som satt i stolen? Nå har jeg heldigvis ikke havnet i disse situasjonene, å det håper jeg virkelig at jeg slepper også. Jeg har vært i lignende situasjoner hvor jeg har danset å faren til venner av meg har vært til stede, men det har jeg ikke visst før jeg har blitt fortalt det i etterkant. Da er det for sent, ingenting jeg kan gjøre med det. Men skulle jeg ha havnet i en av situasjonene ovenfor å vært klar over hvem som satt der, hadde jeg jobbet?

 

Svaret her er nei. Skulle jeg vært så uheldig å ikke finne ut av at det var for eksempel faren til min beste venninne som hadde bursdag og de hadde bestilt stripper til ham. Jeg hadde, uten å tenke, gått tilbake for å kle på meg og gitt pengene tilbake. Dette mest fordi jeg har respekt for venninna mi i dette tilfellet. Som oftest så blir det holdt hemmelig mellom gutta at det var en stripper på festen, så det å se venninnen min etterpå som sikkert ikke vet noe hadde blitt så feil. Akkurat disse jobbene kan jeg overlate til andre strippere.

 

Nei, min søster er ikke forlovet forresten, dette var bare et eksempel. Dette er faktisk en fordel med at jeg var Jehovas Vitne så lenge, alle vennene jeg hadde nesten var Jehovas Vitne, å de hadde aldri bestilt stripper. Så det er veldig lite sjans for at jeg møter et kjent fjes.

4 kommentarer

Siste innlegg