Skal grilles sammen med Ann Lipinska fra Paradise Hotel!

_______________

Nå kan jeg endelig dele denne nyheten. Jeg trodde aldri at jeg skulle få muligheten til noe som dette, men her sitter jeg i dag og teller ned til denne dagen. Jeg fikk nemlig forespørsel i Mai om jeg hadde anledning til å delta i årets Protestfestival som skal foregå i Kristiansand. Jeg skal være med på debatten som handler om rosabloggere, om dette er noe vi trenger. Vi skal også ta for oss hvilke verdier de populære bloggerne gir til ungdommen. Jeg er i panelet sammen med blant annet den kjente skjønnheten, Ann Lipinska fra Paradise Hotel!

Dette blir utrolig spennende, samtidig litt skummelt. Jeg har aldri deltatt i en debatt før, å jeg vet folk har sterke meninger om dette temaet. Men jeg vet med meg selv at dette kommer til å gå bra, jeg har gode grunner for min livstil og mine valg som ingen kan si noe på. Hvis du er nysgjerrig eller har lyst å være publikum under denne debatten kan du sjekke ut dette HER. Programmet for 2018 blir lagt ut i løpet av dagen om den ikke er ute allerede.

4 kommentarer

Siste innlegg