Har jeg begynt å jobbe som frisør? – Sluttet som stripper?

_______________

I går opplyste jeg på sosiale medier om at jeg skal jobbe 100% på en barber/frisør salong de neste 3 ukene. Har jeg fått meg ny jobb? Har jeg sagt opp jobben som stripper? Jeg er jo ikke utdannet frisør, så hva jeg har å gjøre i en frisørsalong er et godt spørsmål. Grunnen til at jeg jobber her er fordi sjefen som er en utrolig god venn av meg har reist på ferie. Jeg har fått oppgaven av å ta vare på butikken mens han er vekke. Hehe, ja jeg er “the boss” nå i 3 uker. Litt artig å tenke at jeg skal styre en frisør salong, jeg som ikke er frisør.

 

Så jeg vil sitte i kassen for å ta alle godt imot og passe på at alt er perfekt. Frisørene vi har her er så utrolig dyktige, så jeg får faktisk utrolig lyst til å lære dette. Det å se hvordan de kan forandre en manns hår fra å se ok ut til perfekt er fascinerende. Hadde det vært meg så hadde jeg ikke hatt en anelse om hvor jeg skulle begynt. Heldigvis ikke min jobb å tenke på dette.

Bilde fra Instagrammen deres – IVAN FRISØR

________________

Men når det er sagt så betyr det IKKE at jeg har sluttet som stripper, ikke enda i alle fall. Jeg hjelper bare en god venn, så fort han er tilbake så er min jobb over. Så jeg fortsetter med stripperjobben.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg