Bikiniklar til høsten – Hvor skal jeg?

_______________

Jeg husker ikke sist jeg hadde en så bra start på dagen, i alle fall ikke på en mandag! Jeg hadde nemlig bestemt meg på forhånd at fra og med denne mandagen så er det en liten pause fra iskremen og det å spise ute. Det går alt for mye penger, å en får så mye mer og sunnere mat av å lage det hjemme. Jeg skal nemlig reise i begynnelsen av september, til Hellas faktisk! Det var veldig spontant hvor reisen var plutselig bestilt. Jeg hadde lyst å få til en tur i sommer, men det var ikke tid så da drøyer jeg det heller til sommeren er over.

 

For første gang på sikkert 3-4 måneder så greide jeg å stå opp 05:00! Jeg hadde glemt ut hvor utrolig deilig det var når jeg først kom meg opp. Jeg hadde overaskende mye energi på trening, å den var enda der når jeg kom hjem også. Ingenting er mer deilig enn å ha god tid om morgenen. En god dusj, hårkur, ansiktsmaske, høy musikk og god tid på å stelle seg, hva er bedre enn det?

_______________

Smoothie oppskrift:

1 banan

1 håndfull ruccola

½ sitron

1 ts Ingefær pulver   

En liten bit agurk

_______________

Her har dere dagens antrekk. Både kjole og jakke er fra Zara. Så nå er jeg klar for nok en ny dag i salongen i dette nydelige været. Nå er det jo gladmat denne uken også, noe jeg aldri har deltatt på før. Jeg har en følelse av at det kommer til å kry av mennesker, så i år skal jeg få det med meg.

 

SKAL DU PÅ GLADMAT FESTIVALEN?

 
10 kommentarer

Siste innlegg