Hvilke type gutter tiltrekkes jeg av? – Mine kriterier

_______________

Hvilke type gutter tiltrekkes jeg egentlig av? Jeg har jo tross alt vært singel i 21 år. Jeg har vært av og på med gutter hvor jeg har visst i forkant at de ikke oppfyller “kriteriene” mine, men likevel har jeg gitt dem en sjanse. Det endte alltids med at jeg avsluttet det bare noen uker etter. Mange vil se på meg som alt for kresen, men det er tross alt jeg som skal ha personen i livet mitt. Skal jeg være i et forhold så skal det være med en jeg aldri blir lei, en som kan være min beste venn også. Så hva er egentlig disse kriteriene mine som jeg er så opptatt av?

Alder

Denne har jeg brent meg på noen ganger. Han MÅ være eldre enn meg, slik er det bare. Gutter som er yngre enn meg blir alt for barnslige for meg, jeg trenger en mann. Det er dumt av meg, men er jeg med en som er mindre så er dette noe som jeg går rundt å irriterer meg over. Derfor holder jeg meg unnå yngre fra nå av, jeg har prøvd å det funket dårlig.

 

Høyde

Ingenting er mer turn off enn når gutten er lavere enn meg, spesielt hvis jeg har på meg hæler. Jeg er en skoelsker, spesielt for hæler så han må være så høy at når jeg har på meg hæler så er han enda høyere. Må jeg velge mellom mannen og hælene så velger jeg hælene, men trenger ikke å være høyere enn når jeg har de høyeste som jeg bruker på jobb. Så lenge jeg kan ha litt høyde på skoene så er jeg fornøyd.

 

Bosted/språk

Ja jeg vet jeg er utrolig sær, men denne har aldri vært noe must. Jeg har bare et utrolig godt øye til utenlandske menn. Det er noe med væremåten som er så mye mer utstrålende enn nordmenn, det merkes etter turene våre til Gran Canaria spesielt. Mulig nordmenn bare er mer sjenert, men det funker dårlig på meg. Gyldenbrun hud, mørkt hår og mørke øyne, da er jeg solgt.

_______________

Interesse

Selv så er jeg en ung kvinne med store drømmer og spontan, så en mann som er mer opptatt av å ha en sikker jobb og leve et A4 liv er ikke noe for meg. Jeg vil ha en som kan motivere meg til å gjøre bedre, å en som jeg kan motivere.

 

Jeg elsker å trene, holde meg i form og spise sunt, men jeg elsker også å kose meg med god mat som er mindre sunn. Selvfølgelig er det en selvfølge at jeg vil ha en som liker å trene, men ikke noe fitness freak takk. Jeg trenger ikke en som har sixpack 24/7, bare en som liker å holde seg i form, men som jeg også kan kose meg med og lage god mat til uten å måtte passe på at han ikke skal ha for mye av ditt eller datt.

 

Personlighet

Sist men uten tvil viktigeste. Jeg har utrolig få personer i livet mitt etter utstøtelsen, å jeg ønsker ikke å ha noen som kan skade meg enda mer enn det jeg er blitt. Jeg trenger en som jeg føler jeg kan snakke med, en som er der for meg når jeg har tunge dager og drar meg opp i stede for ned. Er ikke kjemien på plass så vil ingen av de andre kriteriene ha noe betydning. Utseende kan få en til å bli kjent med en person, men det er personligheten som får en til å bli eller dra.

 

Men hvem er han jeg har lagt ut bilder av tenker du kanskje om du har fulgt meg på sosiale medier. Jeg har fått mye spørsmål om jeg har fått meg kjæreste, å ja jeg har sett dem. Jeg har valgt å la dette spørsmålet ligge, så får vi se om jeg i framtiden snakker offentlig om dette.

4 kommentarer
    1. Tror for din del at det her ikke er noe “strenge krav” men når du sier som “gutta cranca” – så er det ikke rart det blir vanskelig å komme i et forhold for deg. De er ute etter en dine and ditch. Ikke noe mer 🤙
      Men håper du har flaks, Lykke til 😁
      Du følges
      Ha en bra dag ✌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg