Fortsetter jeg slik så mister jeg ALT

_______________

God morgen, snupper. Har dere hatt en fin start på dagen? Selv så kom jeg meg faen meg (beklager språket) opp av sengen 06:00 for nok en dag som starter på treningssenteret. Jeg er faktisk meget imponert over meg selv, for det å stå opp så tidlig er noe jeg ikke har fått til på lenge. Er nok det at jeg skal være på jobb 10.00 som gjør at jeg MÅ stå opp skal jeg rekke det. Jeg fikk jammen meg tid til en liten photoshoot av hva jeg har på meg i dag også før jeg startet. Som dere ser så er kjolen og hælene funnet fram, typisk bilde av hva jeg foretrekker å ha på meg. Dagen kan ikke bli bedre.

_____________

Men over til overskriften, som dere sikkert vil vite hva jeg mener med. Nå er det over ett år siden jeg opprettet denne bloggen. På denne tiden har mye skjedd å meste positivt, men pga. meg selv så har jeg også ødelagt mye for meg selv. I løpet av denne perioden har det gått mye opp og ned i livet mitt generelt, noe som har påvirket bloggen min i alt for stor grad. Bloggen har en periode gått utrolig bra, men så forsvinner jeg for flere dager/uker noe som gjør at jeg har mistet mange av leserne mine dessverre. Selvfølgelig kipt, men jeg skjønner dette godt.

 

Skal jeg vokse som blogger så må jeg se på bloggen som en jobb. Man skulker ikke jobb fordi en har en dårlig dag, å slik er det med bloggen også. Mulig dere tenker at jeg ikke må presse meg selv, men skal jeg nå dit jeg ønsker så er dette et must. Fortsetter jeg med å være av og på med bloggingen så vil jeg til slutt miste alt. Ingen orker å følge med på en som alltids forsvinner, det vil jeg ikke selv en gang. Så nå er det mitt ansvar å vise dere at jeg faktisk kan levere. Jeg er utrolig takknemlig for alle som har fulgt meg gjennom alt, det betyr så uendelig mye. Jeg lover at jeg ikke skal skuffe dere.

KJOLE HER⎟SKO ZARA⎟VESKE HER

HVA SYNES DERE?

13 kommentarer

Siste innlegg