Mitt førsteintrykk av Gladmat Festivalen

_____________

Sol og sommer er det som gjør meg lykkelig, så det å våkne opp til sol i ansiktet var det som skulle til for at jeg fikk en super start på dagen. Egentlig ikke. Etter å ha slumret med alarmen i 4 timer så greide jeg endelig å stå opp. Hehe, ja jeg skulle opp klokken 05:00 i dag, var  det som var planen i alle fall. Hadde en legetime klokken 08:00, men den ble det heller ikke noe av. Hver gang jeg har vært hos legen så har jeg måttet vente minst 30 minutter over tiden, det gidder jeg ikke i dag så jeg får heller bestille en ny time. Jeg var mildt sagt utslitt etter i går, jeg følte jeg gjespet fra jeg våknet til jeg la meg (nei trening ble det ikke på meg heller).  Så det å få sovet ut kjente jeg var det som skulle til for at jeg nå tripper rundt med energi på topp.

 

Det å gå fra å ha fri hver dag utenom noen lørdager hvor jeg jobber i kanskje 30 minutter, til å jobbe 9 timer fra mandag til lørdag i nesten 3 uker er en påkjenning. Heldigvis så er det ikke den mest fysiske jobben, så jeg skal greie noen dager til slik.  Hva gjør man ikke for venner. Det som er så kjekt er at salongen er rett i sentrum, så da var det en selvfølge å ta turen ned til Gladmat festivalen for å spise lunsjen.

_____________

Omg sier jeg bare. Jeg har aldri vært på Gladmaten før, så dette var kjærlighet med første blikk. Bye bye diett, du får vente til neste uke. Så utrolig mye god mat, å jeg som er et matvrak visste ikke hvor jeg skulle gå. Jeg ville ha alt, men jeg ble så stresset så jeg endte opp med et kylling spyd bare. Tok ikke lange tiden før jeg sprang tilbake for å kjøpe meg en is også, hehe. Jeg brukte mest av tiden på å se hva dem hadde og planlegge for de neste dagene hva jeg har lyst å få testet ut, det er tross alt over 100 stander med mat.

Italiensk oreo-is ♥

_______________

Det ble i alle fall en tur ned igjen etter jobb for å kjøpe sushi. Den ble jeg faktisk litt skuffet over. Lite smak, å jeg har jo spist sushi tusen ganger før. Tror jeg skal ta å ha fokus på stander hvor de selger mat som jeg ikke har smakt før, ikke mat som jeg kjenner til.

 

KOM GJERNE MED TIPS HVIS DERE ER PÅ GLADMATEN OG SMAKER NOE GODT!

6 kommentarer

Siste innlegg