Sex med romkamerat?!

_______________

Jeg har nå bodd i kollektiv i snart 2 måneder. Trives? Ja, veldig. Det er både positive og negative sider som jeg har oppdaget i etterkant, men til syvende og sist så er jeg meget fornøyd med å ha flyttet hit. Jeg hadde hatet å bodd alene i en liten leilighet, det blir for stille i lengden. Bare det å ha folk rundt meg i huset er nok for at jeg skal være fornøyd, mer enn et hei trengs ikke. Beste er jo selvfølgelig at det er rett i sentrum, mer sentralt kan jeg ikke komme.

 

Så bor jeg jo sammen med 7 gutter… Alle jenters drøm, eller? Det var mange nysjerrige sjeler som lurte på om jeg kunne hatt sex med noen av dem. Kunne jeg hatt sex med romkameraten min? Dette er faktisk noe jeg hadde tenkt på og avgjort før jeg i det hele tatt hadde møtt guttene. Jeg skal tross alt bo med dem i noen måneder/år (who knows), det skal mye til for at jeg skal flytte. Så det å rote med noen av dem hadde vært uaktuelt. Jeg ser dem tross alt hver dag, så det å risikere at det kan ende opp med drama vil jeg ikke. Bare jeg som hadde tenkt slik, eller? Jeg kan bare se for meg hvor grusomt klein det hadde vært å tatt med en annen gutt hjem om jeg hadde rotet med en av dem som bodde der, uff!

6 kommentarer

Siste innlegg