Jeg strippet for mannen hennes, mens hun så på!

God morgen mine søte snupper. Jeg kom nettopp hjem igjen fra en tur i solarium. Våknet av meg selv rundt 11 tiden, så jeg fant ut hvorfor ikke heller ta å sove ut i solariumet hvis jeg ønsker å sove litt til. Soving ble det ikke noe av da, det blir det aldri. Før kunne jeg sovne etter 2 minutter når jeg la meg i solariumet, men nå for tiden så ligger jeg bare og smådanser til musikken (kan ikke tenke meg hvor utrolig idiot jeg ser ut der jeg ligger) mens jeg føler jeg skal dø av varme. I det siste føler jeg ikke at jeg har blitt så brun når jeg soler meg, så jeg beholdt trusa på i dag (ja jeg soler meg alltids naken). Etter 20 minutter så var skillet der, så det blir første og siste gang jeg soler meg med truse i solarium. Jeg hater å ha skille, men jeg måtte bare ha bevis på at jeg enda blir brun slik at jeg ikke kaster bort penger. Men nok om det.

 

I går tok jeg nemlig turen til Nærbø for å gjøre show. Jeg har ikke vært der før, så da kan jeg krysse av Nærbø på listen også. Veldig liten by fikk jeg inntrykk av, men det ble et show utenom det vanlige. Det var nemlig ikke noe utdrikningslag eller bursdag denne gangen, det var en fest. Når jeg kom dit så var det folk som sto på verandaen og røyket, å der så jeg en jente, EN JENTE! Da ble jeg nervøs, jeg har aldri strippet med andre jenter enn venninna mi til stede. Da jeg ble tatt imot så fikk jeg vite at det bare var en jente, så da ble jeg litt roligere.

 

Det var en nydelig gjeng og showet ble levert, selv jenta fikk en lapdance selvfølgelig. Det var faktisk det kjekkeste å danse på henne, haha. (Kanskje jeg heller bare skal strippe på jente utdrikningslag? Nei det hadde blitt for mye). Det var i alle fall godt med liv og før jeg visste ordet av det så var jeg ferdig. Når jeg var ferdig ble jeg fulgt ut til døren av blant annet jenta. Da fikk jeg vite at hun var der sammen med mannen hennes, å jeg hadde danset på ham. Da ble jeg overasket. Det hadde ikke slått meg at hun selvfølgelig var der med en gutt siden hun tross alt var alene jente.

 

Heldigvis så var hun blid og digget showet. Er nok ikke alle som hadde tatt det like bra at en naken jente hadde danset på typen hennes, men jeg kunne jo ikke vite det. Jeg er i alle fall veldig fornøyd med jobben og folkene. Det er slike opplevelser som gjør at jeg gleder meg til neste gang. Så neste gang jeg ser en jente i sofaen så kommer jeg ikke til å stresse så mye. Jeg har bare ventet på at det en gang skal skje, å nå skjedde det noe som var utrolig artig.

HA EN NYDELIG SØNDAG!

10 kommentarer

Siste innlegg