JEG VAR GRAVID MED TVILLINGER!

Graviditetstest next, tenkte jeg. Er det noe jeg muligens bruker unødvendig mye penger på, så er det graviditetstester. Selv om jeg nettopp hadde mensen så bare måtte jeg få det avklart på denne pinnen. Jeg har jo hørt så mange historier om folk som får mensen men som er gravide, så jeg kunne vært en av dem. Jeg har hatt den liggende en stund, så det som fikk meg til å teste meg nå plutselig var det som skjedde for noen dager siden.

 

TVILLINGER! Jeg drømte faen meg (beklager ordtrykket, men dette er sykt) at jeg var gravid med tvillinger. Ikke nok med at jeg var gravid, jeg ønsket å beholde dem. Det var en helt syk drøm. Jeg trodde faktisk at jeg hadde litt samme tankegang i virkeligheten som i drømmene mine, men der overasket den sovende Christina meg. Joda, det var ikke spørsmål om at jeg skulle beholde. Før jeg visste ordet av det så fødte jeg (tror ikke jeg var på sykehuset en gang). Hadde det gått så fort og så smertefritt som i drømmen så kunne jeg kanskje vært mer for å få barn i framtiden (9 måneder med et barn i magen, samt et helvette av smerter i slutten gjør det enda mindre fristende med barn).

Men slik som det er i alle drømmer, så er det alltids noe rart som aldri kunne skjedd i virkeligheten. Haha, det bare gjør drømmen mer tragisk enn den allerede er. Jeg var jo som sagt gravid med tvillinger, men søsteren min fødte den andre ungen for meg. Min unge, men søsteren min fødte den for meg.

 

Men som dere ser på bildet så var det ikke noe budskap i denne drømmen. Det er jo folk som tenker at drømmer viser til ting som vil skje i virkeligheten, heldigvis så er ikke det tilfellet nå. Baby i magen til Christina finnes ikke, bare en foodbaby fra gårsdagens himmelske pizza.

HAR DU NOEN GANG GJORT NOE I DRØMMEN DIN SOM SJOKKERTE DEG?

14 kommentarer

Siste innlegg