VIDEO | JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN!

 

Etter alt for lang ventetid så er den endelig ute! Jeg hadde nemlig en spørsmålsrunde for noen uker tilbake, hvor jeg lovte å svare på spørsmålene på video. Det har jeg endelig gjort, å jeg har faktisk tatt meg til til å svare på dem ALLE! Jeg forteller om hvordan forholdet mellom meg og foreldrene mine er, om det er noe som har skjedd. Jeg forteller om tanker om Bergen, om jeg den dag i dag foretrekker å være singel eller om jeg er ute etter forhold osv… ENJOY!

HUSK Å ABONNER PÅ KANALEN MIN HER!
 

8 kommentarer
    1. Ååh, denne videoen fikk meg til å savne deg masse <3
      Og unnskyld meg men rompa di er perfekt!! Og det er mer enn bare håret ditt som er bra med deg! Du er ekstremt omtenksom og smart, du er smart på en måte ikke mange mennesker forstår, men de forstår det når de blir bedre kjent med deg, og du er på god vei mot det målet <3 Stå på videre, du er skikkelig flink og har helt klart en x-factor som kommer til å hjelpe deg med å nå langt! Er kjempestolt av deg og heier på deg hver dag <3 Love you!! <3

    2. Bra svart. ambisiøs 😀 kan du vise mage/rygg øvelser for oss som har det området som problem-område?
      Hadde vært dritgøy om du hadde lagd youtube videoer som «jeg brukte xxx på wish, jeg er sjokkert!» «kjøpte de laveste rated tingene på wish og prøver de på» osv og vise kossen klærne e og ka du syns om sånne skandale billigmerker. Blir morsomt! Vær nådeløs.

    3. Anonym: Tusen takk! Det skal jeg få til, å når det gjelder Wish så tror jeg du blir glad nå 🙂 Jeg har ikke nevnt det enda, men jeg venter faktisk en pakke fra Wish med produkter som skal vises på YouTube så fort de kommer ;D Hva det er blir en overraskelse :*

    4. Kan du svare på video om hvordan du påfører selvbruning? tips til at det ikke blir flekkete, gjorde du noe før du påførte å evt etter?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg