Har religionen ødelagt framtiden min?!

Slike dager som dette er det sjeldent jeg har, det er utrolig merkelig. Jeg vet ikke helt, men for en eller annen grunn så er dette en fantastisk dag, selv om jeg ikke har sovet godt i natt (vondt i armen etter siste HPV-vaksine i går), jeg gikk ned i lesertall og våknet opp til at en eller annen dust hadde spammet facebook-en min med så mye dritt han kunne på kortest mulig tid. Allikevel så har jeg en fantastisk dag, noe som ikke pleier å være tilfellet. Jeg har så mye energi og motivasjon at det å sette seg ned å skrive et innlegg ble vanskelig i dag. Jeg vet ikke, det er en god, men rar følelse jeg sitter med i dag.

 

Jeg kom tilfeldigvis innom tanken på min første blogg, barbiefitness som jeg lagde når jeg gikk på videregående. Hehe, jeg husker jeg og venninnene mine gav lapper med bloggen min på til alle på skolen som passerte oss i gangen for å få lesere. Dessverre så tok det ikke lang tid før jeg satt i sofaen med mamma som ba meg slette den, fordi det gav et dårlig syn på meg som Jehovas Vitne. Det var en grusom følelse å legge den ned, for det å ha blogg var alltids en drøm å jeg følte meg så utrolig bra når jeg skrev. Jeg har alltids elsket å skrive, selv når jeg gikk på barneskolen så satt jeg foran PC-en og skrev historier om livet mitt bare for moro skyld. Det var min måte å dagdrømme, jeg skrev mens jeg drømte meg bort i et annet liv.

 

Jeg skulle så gjerne sett hvordan livet mitt hadde vært i dag hvis jeg faktisk hadde beholdt bloggen. Jeg føler det at jeg har blitt hindret så lenge, har ødelagt mye for hvor jeg står i dag. Samtidig så var det kanskje en mening med at jeg startet så sent (det får jeg aldri vite). Bedre sent enn aldri tenker jeg. Jeg er i alle fall utrolig glad å se hvordan ting utvikler seg nå som jeg kjører mitt løp, jeg føler at mange ser potensialet i meg til å faktisk få dette til. Bare det å se hvordan ting har gått oppover på 1 år er fantastisk, å jeg har troen på at jeg aldri vil angre på at jeg startet igjen som blogger. Det er tross alt skriving som gjør meg glad, så det å få så positiv respons til skrivingen min er fantastisk! Kiss kiss <3

4 kommentarer
    1. DEt er skummelt å være en offentlig person som så ung. Vet aldri hvilke folk som hadde klikket seg innpå, eller hvilke meninger osv du hadde fått på egne ikke helt utviklet meninger , som motsvar: Vær glad du ventet 🙂 tenk alle quotesa dine fra din 16 årige hjerne du slipper!!

    2. Anonym: Dette har du faktisk helt rett i! Jeg husker jeg startet å blogge igjen så fort jeg flyttet ut, men det tok ikka lange tiden før jeg la den ned grunnet for mye hat, noe jeg på den tiden ikke var sterk nok til å takle. Så selv om jeg muligens hadde hatt “flere lesere” hvis jeg hadde begynt tideligere, så hadde jeg nok også hatt det mye vondt med meg selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg