“Ingen spørsmål er for dumme”

Heisan snupper. Jeg ville bare titte innom og si at jeg er utrolig glad for å ha dere med meg i livet mitt (ja jeg vet at jeg er klein nå, men jeg ville bare at dere skal vite det). Det å se responsen deres de siste ukene både når det gjelder blogg og YouTube betyr utrolig mye. Jeg har mange ideer om morgendagens filming til YouTube for å si det slik. Gled dere, for det er deres ideer! Så nå venter jeg bare på at klokken skal gå slik at jeg kan stenge, jeg skal nemlig være sosial i kveld. I know, framgang! Så da blir det en tur i sentrum og spise litt god mat med godt selskap.

Jeg har holdt på med å samlet inn ukens spørsmål til morgendagens innlegg, men har dere flere spørsmål på lur så er det bare å fyre løs! Skal ta med tid til å svare på ALLE spørsmål, så ingen spørsmål er for dumme denne gangen!

10 kommentarer
    1. Hvordan er du å reise med? Liker du å planlegge alt til punkt og prikke, eller er du av den mer spontane typen?
      Er du politisk interessert?
      Hva er det flaueste du har opplevd?
      Hva er det dårligste sjekketrikset man kan bruke på deg, men som likevel ikke er så dårlig at det ikke funker?
      Kunne du ha hatt sex med ei jente?
      Hvor mye silikon har du tenkt å ta? Heller for mye enn for lite, eller kommer du til å høre på hva legen anbefaler?

    2. Soler du deg alltid alene? Ser sånn ut på snapchaten din..
      Har du mange venner i Stavanger? Hvorfor er det aldri noen bilder av dem eller innlegg om dem på bloggen? Virker som du er med deg selv hele tiden

    3. Betaler man skatt for det man tjener på stripping?
      Har du noen annen jobb ved siden av?
      Hvis ikke/ hvor mange dager dager i uka jobber du? Tjener man såpass bra at man ikke trenger å jobbe mer en en eller to dager i uka. Og da skal ha råd til husleie, mat, osv?

    4. hvilke smykker/ringer bruker du vanligvis?
      hva slags stil bruker du hjemme?
      har du klappet til en gutt i ansiktet før? hva skjedde?
      har du mange eller få venner sånn etter din mening?
      har du lange eller korte negler?
      🙂

    5. I can read Norwegian, but gonna write this in English since I’m American. First, daaamn u look fantastic! That body is black man’s cryptonite lol (yeah I’m black). You ever been with a black man? You Norwegian girls are driving us brothas crazy lol. Take care, beautiful.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg