UKENS PLANER

Da var det allerede mandag igjen, å vi har en ny uke å se fram til. Jeg føler at helgen var ferdig før den i det hele tatt startet, men slik er det når en jobber helt til 19:00 på lørdager. Heldigvis så skulle jeg ikke på jobb igjen på kvelden som stripper denne helgen, så jeg fikk mulighet til å kose meg med min beste venninne. Vi gikk ut og spiste på Olivia, som jeg enda ikke hadde fått testet ut. For dem som ikke har fått det med seg så er Olivia an restaurant hvor de selger italiensk mat, den kom i alle fall til Stavanger for bare noen måneder siden. Jeg har vært utrolig hekta på pizza de siste dagene, så italiensk pizza var ikke feil en lørdags kveld.

 

Men så er det snakk om denne uken. Hvilke planer har jeg, å hva kan dere forvente på bloggen de neste dagene?

 

♥ Jeg kan begynne med ukens høydepunkt, for den skjer allerede i dag. Jeg har nemlig sjekket pakken min fra Fashion Nova, å den er klar for henting! Det betyr at det blir en ny YouTube-video snart av klærne på. Jeg håper å få mulighet til å filme den raskest mulig, for jeg vil helst filme når jeg i det hele tatt åpner pakken. Om jeg greier å vente med å åpne pakken er en annen sak, men jeg skal i alle fall prøve å ikke kikke.

 

♥ Det er også min tredje, å siste uke på frisørsalongen. På fredag kommer han hjem fra ferie, så da er min jobb over. Det har vært artig å være “sjef” på salongen, men samtidig så gleder jeg meg til det er over. Jeg savner veldig å bare kunne gjøre det jeg ønsker og ligge å sole meg nå som det har vært så fine dager. Men det har vært veldig godt for meg også, for det har hjulpet meg til å komme inn i rutiner og få en rutine med bloggen. Før kunne jeg sove til to, tre om dagen, men nå våkner jeg av meg selv senest 10.00 på dager jeg kan sove lengre.

 

♥ Så har du jo den fordømte treningen. Denne uken SKAL jeg komme meg på trening minst en gang til dagen. Bare for å ha gjort det egentlig, for er relativt fornøyd med kroppen min. Jeg vil bare bevise for meg selv at hvis jeg setter meg et mål så greier jeg det.

 

♥ Når det kommer til helgen så blir det faktisk tilbake til Haugesund på lørdag for å jobbe. Nå bikker det 3 måneder siden jeg sist var i Haugesund, jeg drar aldri ned dit med mindre jeg skal jobbe for jeg har ingenting der å gjøre ellers. Mulig jeg drar litt tidligere for å møte noen kjente fjes, det ser vi.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg