Den EGENTLIGE grunnen til at jeg stripper!

Jeg hadde egentlig tenkt til å vente med dette innlegget til jeg faktisk hadde sluttet, men jeg føler at jeg ikke greier å holde det inne lengre. Det var ikke før nå det faktisk gikk opp for meg hvorfor jeg gjør dette, hvorfor jeg ikke greide å slutte skikkelig første gang. Jeg har hatt en viss anelse om hvorfor jeg startet opp, men jeg greide aldri helt å forstå hvorfor denne jobben var så utrolig viktig for meg. Når jeg tenker på det så var ikke dette grunnen til at jeg startet opp som stripper, det var i alle fall ikke i tankene mine selv om det muligens innerst inne var grunnen (uten at jeg visste det helt selv). Det jeg vet nå i dag er at dette er grunnen til at jeg ikke greier å slutte.

 

Jeg har alltids sagt at det er fordi jeg elsker å danse, jeg er glad i penger og jeg er komfortabel med kroppen min. Det er derfor jeg liker jobben også, men det er ikke det som gjør at jeg ikke greier å slutte. Noen ganger jeg drar på jobb så lurer jeg faktisk på om jeg kommer hjem i live, fæl tankegang men det er sant. Skulle kanskje ikke skrevet dette, men når du ser så mye fælt i verden så titter denne tanken opp. Jeg prøver å alltids ta med meg en venninne når jeg er på jobb, men det er de gangene hvor jeg drar alene jeg tenker på dette. Men allikevel så reiser jeg… Hva er det som får meg til å nesten risikere livet mitt for denne jobben? Det er ikke det at jeg elsker å danse i alle fall!

Det er følelsen jeg sitter med mens jeg holder på og i etterkant. Det er den eneste måten jeg kan glemme hverdagens problemer. Det er umulig å beskrive hva jeg føler når jeg jobber, men det er en følelse som er med meg i flere dager etter om ikke uker. Jeg glemmer at jeg savner mamma og pappa, noe som er det som trykker meg ned mest til tider. Når jeg stripper så er det som om jeg går inn i en boble hvor jeg har et helt annet liv uten noe form for problemer. Det er en distraksjon fra den virkelige verden som jeg ikke greier å håndtere skikkelig enda.

 

Det er derfor jeg ikke greier å slutte, for det er disse minuttene i ukene som gjør at jeg greier å fokusere på det viktige dagene etter. Jeg vet ikke helt om dere kan forstå hva jeg snakker om, for jeg føler ikke helt jeg forstår og kan beskrive den følelsen jeg får av jobben. Men en ting er sikkert, jeg føler ingen seksuell lyst av jobben min. Jeg har en følelse av at jeg stripper av en helt annen grunn enn de fleste strippere i Norge gjør. Jeg vet ikke, men jeg tror det.

 

Men som jeg har nevnt tidligere så er det stor mulighet for at jeg i nær framtid kommer til å slutte med denne jobben. Ikke fordi jeg er lei eller noe slik, men jeg tror jeg muligens har funnet noe/noen (hehe) som gir meg den samme følelsen som det stripping gjør. Det er det eneste som kommer til å få meg til å slutte, ingen annen grunn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg